Amazon ліквідує десятки власних торгових марок через тиск антимонопольних органів

Американський гігант онлайн-ритейлу Amazon планує відмовитись від десятків внутрішніх брендів і скоротити діяльність приватних торгових марок.

Таким чином компанія намагається захиститись від антимонопольного контролю з боку FTC (Федеральна торгова комісія) і збільшити прибутки.

У той же час, найбільші місцеві ритейлери Walmart і Costco очолюють список за частками приватних марок у продажах, оскільки покупців приваблюють низькі ціни на такі товари.

Відомо, що незабаром представники Amazon зустрінуться з FTC, щоб довести, що агентство не повинно висувати антимонопольні звинувачення проти компанії.

Які ТМ скорочує Amazon?

Онлайн-продавець вже ліквідував 27 із 30 брендів одягу, зокрема Lark & ​​Ro, Daily Ritual і Goodthreads. Крім того, Amazon поступово припинить продаж приватних торгових марок меблів Rivet і Stone & Beam, щойно запаси продукції закінчаться.

Наразі деякі зняті з виробництва бренди все ще доступні на сайті Amazon, оскільки компанія розпродає залишки асортименту. Після цього Amazon залишить лише три бренди одягу: Amazon Essentials, Amazon Collection та Amazon Aware.

Бізнес приватних брендів Amazon почав згортати минулого року, після невтішних показників продажів та критики від законодавців. Останні стверджували, що компанія надає перевагу власним ТМ, не дає змогу рекламуватись на своїй платформі іншим продавцям та демпінгує ринок.

Читайте також: Планує розширення хмарних центрів: Amazon інвестує у Ізраїль понад 7 млрд доларів

Зараз не лише Amazon активно займається скороченням приватних брендів. За даними Numerator, частка таких брендів в США знизилась на 39% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Однак серед роздрібних торговців ця частка досі висока. Кожен четвертий покупець зазначає, що готовий купити інший бренд за вигідних умов. Цим активно користуються мережі Walmart, з більш ніж 28% ТМ, та Costco, з майже 15%.

Investopedia