Nike визнали найпопулярнішим брендом кросівок у світі

Nike став найпопулярнішим брендом кросівок за рейтингом аналітичної компанії Statista.

Виробник спортивного взуття займає 18% від проаналізованого ринку 2022 року, зазначають в дослідженні.

За оцінками Statista Market Insights, ринок кросівок зараз становить 75 мільярдів доларів і до 2028 року може зрости до майже 100 мільярдів доларів річного обсягу продажів.

Тож Nike із часткою 18% є беззаперечним лідером світового ринку. Але навіть ці цифри є не показовими, оскільки бренд Jordan, що посідає друге місце, і Converse, що займає сьому позицію, також належать американському спорт-гіганту.

Jordan займає 11% проаналізованого ринку, далі йде adidas з 9%, четверте та п’яте місце дісталось Skechers та Vans, які займають по 7% частки ринку кожна. Шостий в рейтингу Moonstar з 5%, а закривають його Converse і New Balance з показниками в 4% ринку.

364426815 670199965016255 8885375882159615331 n 1024x1024 1 | 1

NFT-кросівки від Nike

Раніше ми розповідали, що у квітні 2023 року американська компанія Nike представила колекцію кросівок у формі NFT. Лінійка невзаємозамінних токенів отримала назву Our Force 1.

NFT компанія випустить на своїй Web3-платформі Swoosh, яка була анонсована ще в листопаді минулого року. Перед запуском колекційних токенів Nike проведе аірдроп, тобто безкоштовну роздачу NFT.

Читайте також: Adidas намагається якомога швидше продати останні 100 магазинів у рф

Перша хвиля продажів цифрових кросівок пройшла з 8 по 10 травня. Ціна однієї коробки “віртуальних шоубоксів” становить 19,82 дол. Кожен бокс відкриває різні цифрові версії кросівок Nike Air Force 1, що були випущені ще у 1982 році.