Prada запускає у продаж власну косметичну лінію Prada Beauty

Італійський люксовий бренд Prada розширює пропозицію свого beauty-напрямку і з серпня виводить на ринок дві нові лінійки продукції – декоративну косметику та доглядові засоби для шкіри.

Ліцензіатом з випуску нових продуктів стане L'Oréal, який придбав ліцензію Prada Beauty у січні 2021 року. З того моменту компанія встигла оновити асортимент ароматів Prada кількома ароматами, зокрема Luna Rossa Ocean і Prada Paradoxe, які очолили рейтинг новинок жіночої парфумерії у США минулого року.

Рекламні тизери новий продуктів з’явились у соцмережах Prada ще рік тому.

При розробці палітри для макіяжу дизайнери використовували архіви Prada і задіяли цифрових аватарів та штучний інтелект.

ytr e1690609595572 | 1

Нові косметичні лінії

В результаті було створено 33 відтінки тональної основи з технологією мікрофільтрів IRL (In-Real-Life) та інші продукти, зокрема помади та тіні для повік.

Спеціально до випуску нових позицій бренд поновив концепцію спеціалізованих магазинів. У цих торгових точках основним кольором стане фірмовий зелений, а об'ємний трикутний логотип Prada буде прикріплений перпендикулярно до стелі.

Продаж косметики та засобів догляду за шкірою Prada Beauty почався 1 серпня онлайн, а з 18 серпня продукцію можна буде придбати у великих універмагах Лондона — Harrods і Selfridges.

Читайте також: Бренд Birkenstock планує провести IPO на 8 млрд доларів після появи у фільмі Barbie

Восени косметика стане доступною у Rinascente в Римі та мережі Douglas у кількох німецьких містах.

У США нові продукти з'являться тільки у січні 2024 року. Ціни варіюються від 45 до 360 євро.

Trade Master