Маркетинг-директорка ТРЦ DREAM Надія Лінська залишила посаду

Диркеторка з маркетингу столичного ТРЦ DREAM Надія Лінська залишила свою посаду після трьох років роботи.

Про це Лінська написала у своїх соцмережах 31 липня.

Сьогодні був мій останній робочий день у DREAM. Цей тиждень подарував багато неймовірних та приємних зізнань, обіймів, іноді сліз. Більше трьох років з реконцептом, ковідом та початком повномасштабної. Складно, але міцно любимо! Залишаюся з любов'ю команди і до команди. Вдячна партнерам за співпрацю і досвід, що подарували одне одному, - йдеться у пості.

Вже екс-маркетинг директорка DREAM зазначила, що поки не переходить у жоден інший ТРЦ, а продовжує розвивати соціальні, благодійні проєкти та бере невелику паузу.

*Довідка. До посади у ТРЦ DREAM Надія Лінська працювала на аналогічних посадах у столичних торговельних центрах, зокрема Ocean Plaza і БФК Gulliver. Загальний стаж експертки у маркетингу становить понад 20 років.

Інтерв’ю Надії Лінської

Незадовго до залишення посади у київському ТРЦ Надія Лінська дала ексклюзивне інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів.

В ньому менеджерка розповіла, про те, як торговельний центр відновлював роботу, як змінились вподобання відвідувачів, чи довелось перебудовувати маркетингові комунікації та інше.

Читайте також: Галузь продовжує відновлення: що чекає українські ТРЦ у другій половині 2023-го

Також Лінська прокоментувала перемовини із міжнародними фешн-гігантами на кшталт Inditex чи H&M щодо повернення в Україну. Повний текст інтерв’ю читайте за посиланням.

Надія Лінська