Decathlon скоротить кількість власних торгових марок в чотири рази

Спортивний ритейлер Decathlon ухвалив новий стратегічний план розвитку на п’ять років. В його рамках компанія планує скорочення кількості приватних торгових марок, зменшення розмірів магазинів, розвиток цифровізації, сталий розвиток та франчайзинг.

Минулого року генеральним директором компанії стала Барбара Мартін Коппола, яка раніше працювала у таких компаніях, як Ikea, Google, YouTube і Samsung. Тепер Коппола хоче провести корінну трансформацію Decathlon.

Нова п’ятирічна стратегія має забезпечити майбутню стійкість ритейлера в умовах зростаючої конкуренції. Decathlon завершив минулий рік із чудовими показниками, зокрема товарообіг зріс на 12%, однак побоювання щодо результатів у 2023-му зростають.

Причини занепокоєння цілком об’єктивні, адже навесні Decathlon помітила уповільнення зростання. Компанія вже почала вживати заходів для контролю рентабельності.

У зв’язку з цим, будуть закриті два нерентабельних французьких гіпермаркета, також вводиться обмеження на набір та навчання персоналу. Під загрозою скорочення перебувають близько 600 робочих місць.

Крім цього, для підвищення рентабельності Decathlon розглядає скорочення великих магазинів. Звільнені площі планують здавати в суборенду.

Скорочення ВТМ

Різке скорочення кількості приватних торгових марок є одним з найбільш помітних та спірних пунктів плану, адже наразі саме ВТМ є основною перевагою ритейлера на ринку спортивних товарів.

49 власних марок закривають практично всі основні категорії товарів для спорту та активного відпочинку.

Читайте також: Ріст у всіх сегментах: L’Oreal збільшив виручку та чистий прибуток за перше півріччя 2023-го

Згідно з новим планом, з 49 марок компанія залишить 12 найбільш сильних: Decathlon, Kipsta, Caperlan, Tribord, Btwin, Simond, Domyos, Kiprun, Solognac, Van Rysel, Quechua та Inesis.

Зосередившись на інвестиціях в обмежену кількість брендів, компанія зможе підвищити їхню впізнаваність та пошуку в Інтернеті. Асортимент має стати більш зрозумілим для споживачів, а це призведе до підвищення ефективності роботи організації.

TradeMaster