Ріст у всіх сегментах: L’Oreal збільшив виручку та чистий прибуток за перше півріччя 2023-го

Французький б’юті-гігант група L'Oreal SA за перше півріччя 2023-го збільшила чистий прибуток та виручку завдяки зростанню продажів у всіх категоріях товарів та у всіх регіонах присутності.

Корпорація є найбільшим у світі виробником косметичних засобів і володіє такими відомими брендами, як Lancome, Garnier, Vichy, Maybelline та Kiehl's.

Протягом січня-червня чистий прибуток групи склав 3,36 млрд євро, тоді як роком раніше цей показник становив 3,22 млрд євро.

Операційний прибуток збільшився на 13,7%, до 4,26 млрд євро. Виторг зріс на 12% і склав 20,57 млрд євро, а зіставні продажі збільшився на 13,3%.

Сегменти та регіони

Виторг у сегменті професійної косметики підвищився на 6,9%, а у сегменті споживчої - на 13,1%. Найменше за півроку зросли продажі у люксовому сегменті - на 6,1%.

Найбільше підскочила виручка у сегменті косметики для догляду за шкірою, зокрема бренду La Roche-Posay, зростання становить 29,5%.

У різних регіонах продажі росли так:

  • у Європі на 16,6%;
  • у Північній Америці – на 14,7%;
  • у Північній Азії – на 0,6%;
  • у Латинській Америці – на 28,9%.
  • у регіоні SAPMENA-SSA (об'єднує Південну Азію, Океанію, Близький Схід, Північну Африку та Африку на південь від Сахари) - на 17,4%.

Читайте також: Завищення цін на 1000%: власника бренду Ray-Ban звинувачуюють у змові з конкурентами

Також рада директорів L'Oreal SA ухвалила рішення запустити програму викупу акцій на суму до 500 млн євро у другому півріччі 2023 року. З початку цього року капіталізація L'Oreal зросла на 23,7% до 217 млрд євро.

Trade Master