Ритейл знову в лідерах: рейтинг українських рекламодавців у червні 2023

Спеціалізована компанія Mix Digital проаналізувала активність топових рекламодавців та категорій у digital-середовищі України за червень 2023 року. Дані, представлені у дослідженні, порівнюються із показниками за попередній місяць та червень 2022 року.

Українська Рада Торгових Центрі пропонує найцікавіше із матеріалу.

*Довідка. Аналіз був проведений за допомогою інструменту моніторингу рекламної активності у digital Gemius AdReal.

Топ-25 категорій за рекламними контактами

У червні цього року зафіксовано значне просідання рекламної активності більшості категорії, порівняно із травнем 2023 та червнем 2022-го.

На першому місці із великим відривом від конкурентів залишається ритейл, але інші позиції топ-5 значно змінились. У червні в цей перелік увійшли книги та преса, освіта, відеоігри та фармпрепарати, хоча загальна кількість рекламних контактів останньої категорії зменшилася більше ніж у три рази.

1 1 | 1

Топ категорій за реальними користувачами

У топ-5 категорій за кількістю унікальних користувачів опинились майже ті самі категорії, що і у попередньому рейтингу.

У червні відмічається значне зменшення кількості користувачів, якій була показана реклама порівняно з травнем 2023-го. Всього медійну рекламу в червні 2023-го бачило лише 11 млн Інтернет-користувачів порівняно з 18 млн у попередньому місяці та червні 2022-го, - зазначається у дослідженні Mix Digital.

screenshot 3 | 2

На перше місце за кількістю рекламних показів повернулась Rozetka, другу позицію посідає інтернет-магазин Eobuv, також у топ-5 потрапили Cosmolot, Automarket та Silpo.

Зазначається, що майже усі лідери попереднього місяця знизили медійний тиск у червні 2023-го, об’єми показів порівняно з червнем минулого року також дещо менші.

screenshot 10 | 3

Топ-25 сайтів за рекламними показами

Лідером серед рекламних майданчиків став YouTube, платформа перша як за показами відеореклами, так і за кількістю банерної реклами.

Також головними майданчиками за кількістю показаної банерної реклами залишаються olx.ua, ukr.net та Facebook.

Таким чином, у червні 2023 року спостерігаємо значне просідання ринку digital реклами після достатньо високої активності рекламодавців від початку 2023 року, але прогнозуємо поступове відновлення рекламного ринку ближче до кінця літа, - резюмували у компанії.

screenshot 8 | 4

Mix Digital