Цікаве за тиждень (23 липня). Товарообіг України зріс, флешмоб #ZARAповертайся набирає обертів та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини комерційної нерухомості, ритейлу та девелопменту за тиждень, з 17 по 23 липня.

Три українських ТРЦ підтримали флешмоб #ZARAповертайся

На початку липня харківський ТРЦ Nikolsky опублікував вірусне відео “Харків кличе! #ZARAповертайся!” та закликав долучитись до флешмобу інші торговельні центри.

Львівські ТРЦ Forum Lviv та King Cross Leopolis прийняли естафету та опублікували свої відео на підтримку даного флешмобу. Ініціативу підхопили і у одеському ТРЦ Riviera Shopping City.

Відвідувачі усіх трьох торговельних центрів розповіли, що скучили за брендом і саме його магазинів їм не вистачає найбільше. Детальніше про флешмоб та відео з нього, дивіться в матеріалі.

Товарообіг України зріс на 4% за перше півріччя 2023-го

За перші шість місяців 2023 року товарообіг в Україні склав 49,8 млрд доларів, що на 4% більше, ніж минулого року.

Оподаткований імпорт становив 24,7 млрд доларів, що сягає 81% від загальних обсягів імпортованих товарів.

Найбільше в Україну імпортували товарів з Китаю - на 4,7 млрд доларів, з Польщі - на 3,2 млрд доларів та Туреччини - 2,4 млрд доларів.

Експортували найбільше до Польщі - на 2,7 млрд доларів, Румунії - на 1,9 млрд доларів, Китаю - на 1,6 млрд доларів.

Детальніше про податкове навантаження, читайте в нашому матеріалі.

McDonald’s відкрив перший придорожний ресторан в Україні

У п’ятницю, 21 липня, мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s відкрила в Україні перший заміський придорожний заклад.

Ресторан розташований біля села Глибочиця у Житомирській області на 127-му кілометрі траси Київ – Чоп.

За словами генеральної директорки McDonald's в Україні, Чехії та Словаччині Юлії Бадрітдінової, заклади на трасах є частиною стратегії розвитку мережі в Україні.

Які особливості має заклад і як виглядає, УРТЦ розповіли тут.

Індекс споживчих настроїв погіршився за всіма показниками у червні 2023 року

Про це свідчить щомісячне дослідження агентства Info Sapiens. Зазначається, що падіння зафіксовано як у оцінці особистого матеріального становища, так і у настроях щодо економіки країни.

Простежується більш песимістична оцінка населенням України як ситуації станом на зараз, так і майбутнього.

Індекс споживчих настроїв українців у червні зменшився на 9,5 пунктів і становить 82,5 п. При цьому, погіршилися всі складові індикатора, а саме:

  • індекс поточного особистого матеріального становища;
  • індекс доцільності великих покупок;
  • індекс очікуваних змін особистого матеріального становища;
  • індекс очікуваного розвитку економіки країни протягом найближчого року;
  • індекс очікуваного розвитку економіки країни протягом найближчих 5 років.

А про показник індексу очікуваної динаміки безробіття читайте в матеріалі.

З великих екранів до ритейлу: як торгові центри і бренди підхопили хвилю Barbie

У світі все більше популярності набирає вірусний тренд Barbiecore. “Рожеву лихоманку” підхопили відомі компанії в усіх можливих галузях. Напередодні прем’єри команда Barbie уклала понад сотню угод із різними брендами. На прилавках з’явились рожевий одяг, зубні щітки, валізи, лаки для нігтів, йогурти та навіть ігрові приставки. Особливі поціновувачі можуть навіть забронювати проживання в Barbieʼs Malibu Dream House на Airbnb.

Читайте також: JYSK відкрив новий магазин у ТРЦ Sofia Mall в передмісті Києва

Не залишився осторонь і вітчизняний бізнес, хоча рекламна кампанія фільму в Україні була не такою потужною, як от в США. Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші колаборації, заходи та реклами, приурочені до виходу кінострічки Ґрети Ґервіґ в Україні та світі в ексклюзиному матеріалі.