“Феномен кроссівок”: ринок спортивного одягу зросте на 170 млрд доларів до 2032 року

Глобальний ринок спортивного одягу зросте до із 185,9 до 356 млрд. доларів до 2032 року, йдеться у дослідженні Launchmetric Sportswear Insights.

Під час аналізу драйверів ринку аналітики спиралися на індекс Media Impact Value (MIV) Launchmetric, що є власним алгоритмом компанії.

За останнє десятиліття ми стали свідками фундаментальної трансформації сприйняття спортивного одягу, – коментує головний виконавчий директор Launchmetrics Майкл Джейс. — Цей сегмент перетворився з нішевого ринку, орієнтованого на спортсменів та любителів фітнесу, на глобальне явище, що охоплює людей із усіх верств суспільства.

Було виявлено відмінності ринків спортивного одягу у різних регіонах, зокрема, у 2021 році найбільший внесок у популяризацію спортивного одягу та взуття зробили країни Північної та Південної Америки, далі йдуть:

  • Європа;
  • Близький Схід;
  • Африка.

Обидва регіони зросли і у 2022 році: Америка досягла 2,7 млрд доларів (+7%), а Європа, Близький Схід та Африка – 2,2 млрд доларів (+4%).

Найвище зростання зафіксували в Китаї, з 2021 по 2022 рік індекс MIV зріс на 52% до 1,8 млрд доларів. Дослідники помітили значний контраст між Китаєм та рештою світу, оскільки впливові особи, які мають ключовий вплив на індекс MIV, мають велике значення для китайців.

Ключові фактори зростання

Одним з головних факторів є перетин спортивного одягу та поп-культури. Так званий “феномен кросівок” продовжує розвивати споживчу спільноту і стимулювати зростання брендів.

Минулого року на кросівки припало 43,3% від загального обсягу індексу у спортивному одязі та 30,2% у сегменті розкоші.

Вплив культури кросівок на лакшері бренди також призвів до успішних та прибуткових співпраць, наприклад - колаборація Gucci та Adidas. Також у звіті Lanchmetric підкреслюється інтеграція спортивної моди у вуличний стиль, оскільки вуличний одяг перетворився із субкультури на мейнстрім.

Завдяки своїй зручності та універсальності, спортивний стиль став частиною повсякденного гардеробу і впливає на подіуми, колаборації у сфері розкоші та червоні доріжки. Згідно з дослідженням, інфлюєнсери мають більший вплив у категорії спортивного одягу, ніж знаменитості.

Trade Master