Звіт INGKA Centres за 2021 рік: 1000 нових магазинів, перші моли в Китаї та €6,6 млрд. виручки

Шведська INGKA Centres, власник роздрібного бізнесу IKEA та глобальної мережі торгово-розважальних центрів, що поступово трансформуються у «місця зустрічей», представила операційні та фінансові підсумки за 2021 рік. Продажі компанії збільшилися на 15,7% і склали 6,6 млрд євро.

Загальна кількість відвідувачів торгових об’єктів під управлінням INGKA збільшилася до 372 млн. осіб, а кількість нових відкриттів у торгових центрах перевищила 1000. Сьогодні компанія управляє 47 торговими центрами. Заповнюваність молів оцінюється загалом на 94%.

«Перетворення традиційних торгових центрів на багатофункціональні “місця зустрічей”, орієнтовані на роздрібну торгівлю, є частиною глобальної інвестиційної стратегії вартістю 5 млрд євро», – прокоментували в прес-службі компанії.

За минулий рік у торгових центрах під управлінням INGKA відкрилося близько 1000 нових магазинів, серед яких такі відомі міжнародні бренди, як Bershka, Decathlon, H&M, Uniqlo, Sephora, Starbucks та Zara, а також місцеві рітейлери.

INGKA також відкрила перші багатофункціональні центри зустрічей у містах Фучжоу та Чанша у Китаї. Проект залучив близько 2 млн. відвідувачів за перші два місяці роботи. Цього року компанія придбала ділянку для будівництва багатофункціонального комплексу в Індії, купила будинок 6X6 у Сан-Франциско та торговий центр Aura у Торонто.

nanning main | 2
Livat Nanning

Нове місце зустрічі Livat Nanning було створено на території магазину IKEA після реконструкції, вартість якої становила 130 млн євро. Внаслідок цього з’явився торговий центр чистою орендною площею близько 18 500 кв. м – функціональний простір на п’яти рівнях. У молі представлено понад 80 місцевих та зарубіжних брендів, включаючи Uniqlo, Decathlon, Starbucks Reserve та популярну мережу ресторанів Guixiaochu.

«Минулий рік був важким для всіх нас як у професійному, так і в особистому плані. Наш досвід у Чанша та Фучжоу, а також у наших місцях зустрічей по всьому світу ясно показує, що люди, як і раніше, цінують можливість фізично зустрічатися, робити покупки та проводити час разом у надихаючих просторах», – прокоментувала Сінді Андерсен, керуючий директор Ingka Centres.

Джерело