Arricano презентувала проєкт 1ST STYLISH STAGE у столичному ТРК “Проспект”

Девелоперська компанія Arricano презентувала у своєму київському ТРК “Проспект” проєкт 1ST STYLISH STAGE - фешн-вітрину всередині торговельного комплексу, в якій будуть експонуватися товари брендів-орендарів.

Про це УРТЦ розповіли у прес-службі компанії.

На відміну від класичної вітрини – за склом, у ТРК “Проспект” експозиція актуальних аутфітів розташована в центральному атріумі, з можливістю огляду на 360 градусів. Товари різних брендів об’єднані тематичною сезонною концепцією з використанням елементів декору та світла, обраним стилем представленого одягу та аксесуарів, не маскуючи індивідуальність, автентичність виробів ритейлерів.

1 23 | 1

1ST STYLISH STAGE є платформою прямого емоційного контакту цільової аудиторії з брендом, а також додатковою точкою взаємодії клієнтів безпосередньо з товарами орендаря. На фешн-вітрині презентуються актуальні образи, зібрані з колекцій, що представлені в асортименті магазинів ТРК, враховуючи філософію кожного бренду, модні тенденції, доцільність запиту портрета цільового споживача та комерційну складову для ритейлерів.

Директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова пояснила, що для орендарів це додаткова можливість прояву бренду, а також:

  • підсилення презентації сезонних кампаній та спеціальних або лімітованих капсул колекцій;
  • шанс продемонструвати іміджеві товари з інноваційними унікальними особливостями, а також вироби, що формують ДНК бренду, та товари з високою маржинальністю;
  • інструмент, аби привернути увагу до своїх магазинів у ТРК, стимулюючи товарообіг та клієнтську лояльність.

Для відвідувачів 1ST STYLISH STAGE – це проєкт, покликаний надихати на покупки, транслювати альтернативний погляд стиліста на комбінації різних предметів гардероба з міксу брендів, ділитися must have виробами та речами-хедлайнерами сезону, підкреслюючи актуальність, доступність, універсальність та практичність товарів із асортименту магазинів”, - наголосила Інна Морозова.

1 20 scaled | 2
1 21 scaled | 3

Особливість спецпроєкту

До першої експозиції увійшли 7 стильних й актуальних літніх образів від SPRINGFIELD та women’secret. Усі луки створив провідний український дизайнер одягу Кирило Харитонцев із врахуванням потреб та очікувань різних сегментів цільової аудиторії ТРК “Проспект”.

Стиліст підібрав чоловічі і жіночі образи для різного приводу, ритму та стилю життя. Одяг та аксесуари, які представлені на 1ST STYLISH STAGE, доступні у магазинах SPRINGFIELD та women’secret на 1 поверсі ТРК “Проспект”.

У чому особливість спецпроєкту 1ST STYLISH STAGE? Це концептуальний простір гармонійної синергії брендів, представлених у ТРК, з метою фокусування уваги відвідувачів на окремих товарах та покращенні клієнтського досвіду. Креативний підхід у створенні образів, нетривіальне прочитання знайомих брендів, комбіноване освітлення в поєднанні з м’якими біонічними формами елементів декору в 1ST STYLISH STAGE привертає та концентрує увагу гостей торговельного комплексу, мотивує та спонукає клієнтів до раціональної покупки, створюючи позитивний настрій та особливі відчуття від шопінгу, - зауважив брендменеджер Arricano Сергій Шалаєв.

Читайте також: У столичному ТРЦ Gulliver пройде перший з 2021 року офлайн-івент Atlas

1ST STYLISH STAGE є новим довгостроковим проєктом ТРК “Проспект” й передбачає регулярне оновлення всіх категорій товарів, які є частиною фешн-експозиції.

1 9 scaled | 4