Danone змінила назву флагманського бренду в рф для відновлення інвестицій в країні-агресорці
Французька група Danone змінює назву одного з флагманських брендів в росії, щоб відновити інвестиції у виробництво молочних продуктів в країні.
Йдеться про міжнародний бренд продуктів харчування “Активіа”, який у рф продаватиметься під назвою "АктіБіо". Дизайн пакування дуже схожий на “оригінал”, а стандарти виробництва компанія обіцяє не змінювати.
Локалізація міжнародного бренду дозволить компанії відновити інвестування у розвиток та підтримку сучасної молочної категорії, – йдеться у заяві Danone.
Робота Danone в рф
Французький виробник працює в росії вже 30 років і представляє там бренди: "Простоквашино", "Активіа", Actimel, "Ростишка", "Даніссімо", Danone, "Bio Баланс", "Актуаль", "Смішарики", Alpro, Bebelac, "Тема", Nutrilon, "Малютка" та Evian.
Одразу після початку повномасштабної війни компанія висловила солідарність з Україною і оголосила про рішення пожертвувати півмільйони євро Червоному Хресту. Однак відмовитись від бізнесу в країні-агресорці Danone була не готова.
Восени 2022-го компанія оголосила про намір піти з російського ринку, передати контроль над місцевим бізнесом і списати 1 млрд євро.
Читайте також: PepsiCo, Mars і Mondelez наростили прибутки в рф попри обіцянки мінімізувати діяльність
Але жодна з обіцянок не була виконана, до того ж, у лютому 2023-го французька група запропонувала потенційним інвесторам контроль над частиною активів у рф з умовою зворотного викупу. Також, у разі укладення угоди Danone хотіла зберегти частку і місце в раді директорів російської компанії.
Влітку 2023-го російські спеціалізовані видання писали про те, що угода відкладається на 2024 рік і французький гігант взагалі не хоче виходити з країни, тому посилює умови.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації