“Фокстрот” інтегрував електронні чеки у мобільні додатки банків-партнерів

Українська мережа побутової техніки та електроніки “Фокстрот” першою серед техноритейлерів інтегрувала відображення електронних чеків у мобільні додатки банків-партнерів.

Про це УРТЦ розповіли у прес-службі компанії.

Таке рішення є логічним продовженням цифровізації мережі. Відтепер клієнти “Фокстрот”, які скористалися картками Monobank або Sportbank для оплати покупок, зможуть зберігати інформацію про придбані товари безпосередньо у мобільному банківському додатку. А за необхідності – завантажити електронний чек собі у смартфон.

Впровадження сучасних цифрових сервісів – невід’ємний фактор для забезпечення потреб сучасного споживача. Саме тому інтеграція електронних чеків у мобільні банкінги є наступним кроком уперед, що надає клієнтам можливість зручно та ефективно керувати своїми покупками, - сказав про важливість нововведення СЕО компанії Олексій Зозуля.

Як знайти чек у мобільному банкінгу?

Для початку потрібно зайти в додаток monobank або sportbank, обрати покупку в Foxtrot у розділі "Історії операцій" або "Транзакції".

Після цього натиснути "Список покупок" або "Показати повністю". Окрім цього, можна переглянути свій фіскальний чек на tax.gov.ua або в особистому кабінетні на https://www.foxtrot.ua/ та в чат-боті Viber та чат-боті Telegram.

Читайте також: ЗСУ, благодійність та жарти: що є доречним, а що неприйнятним у рекламі брендів під час війни

Інтеграція між "Фокстрот" та банками-партнерами стала можливою завдяки співпраці з компанією Deeployalty, яка постачає передові рішення в сфері цифрової трансформації та партнерському сервісу Checkbox, що наприкінці 2020 року забезпечив ритейлеру перехід на програмні РРО.