Українці все більше використовують каси самообслуговування – аналітика “Епіцентр”
Українці почали частіше користуватися касами самообслуговування (КСО). Про це свідчить аналітика мережі торговельних центрів “Епіцентр”, згідно з якою, у такий спосіб відбувається більше чверті всіх покупок у гіпермаркетах.
У першому півріччі 2023 року частка транзакцій, проведених на КСО досягла 25,7%. Порівняно із довоєнним, 2021 роком, цей показник зріс на 5,2 відсоткових пункти, а відносно 2020-го - на 8,2.
За словами регіонального директора “Епіцентр” Сергія Пономарьова, зростання частки покупок з використанням самокас це загальносвітовий тренд. У часи пандемії він став особливо актуальним, оскільки споживачі намагалися обмежити контакти з оточуючими, зокрема і з персоналом магазинів.
Використання самокас і війна
У мережі “Епіцентр” відзначають, що темпи збільшення частки транзакцій на касах самообслуговування прискорилися з початком широкомасштабної війни.
Особливо помітно це було в лютому-березні минулого року у містах, які були близькими до зони бойових дій - Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Харкові, Одесі, Миколаєві, тощо.
Саме у ці міста евакуювалось багато переселенців із окупованих територій та ще більш небезпечних регіонів.
У наших торговельних центрах вимушені переселенці часто купували речі першої необхідності: одяг і взуття, дитячі товари, продукти харчування, посуд, корм для тварин тощо. При цьому з великих міст, які опинилися під загрозою, жінок та дітей намагалися евакуювати у західні регіони країни. Ми з розумінням ставилися до ситуацій, коли наші касири прагнули убезпечити свої сім’ї. На щастя, деякий брак персоналу був нівельований касами самообслуговування. В той період вони взяли на себе величезне навантаження і дозволили нам пройти цей надскладний етап, - каже Пономарьов.
Наразі у ТЦ мережі працює понад 700 терміналів самообслуговування, зокрему у невеликих регіональних об’єктах.
Читайте також: Статистика АЛЛО: продажі товарів для дому та спорту зросли у кілька разів за рік
Але частіше самокаси все ж використовують у великих містах, де великий відсоток відвідувачів це молодь, яка краще сприймає інновації та охочіше взаємодіє з інтерактивними системами.
У “Епіцентрі” вважають, що у найближчі роки частка покупок через КСО може зрости вдвічі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації