Amazon продовжує закривати свої безпілотні точки Amazon Go

Американський онлайн-ритейлер Amazon продовжує закривати свої магазини безпілотної торгівлі Amazon Go.

Чергову точку нещодавно закрили у Сіетлі. Магазин працював з 2018 року і користувався популярністю у місцевих жителів. Причини закриття компанія не повідомляє.

Натомість Amazon почав використовувати технологію Just Walk Out або “Просто вийди” у інших власних роздрібних проектах.

Технологія була розроблена спеціально для безпілотних магазинів Amazon Go. В них не було ні кас, ні продавців. Відвідувачі обирали товари, складали їх у спеціальні кошики зі сканерами і на виході з магазину з їх рахунків автоматично списувалася необхідна сума.

Про плани закрити вісім магазинів Amazon Go у США до кінця 2023 року ритейл-гігант повідомляв раніше. Також компанія відмовилась від подальшого розширення мережі безпілотних магазинів у Великій Британії і призупинила запуск точок Amazon Fresh.

Суд проти Amazon

Раніше ми розповідали, що Федеральна торгова комісія США (FTC) подала до суду на Amazon. Онлайн-ритейлера звинувачують в тому, він обманом змушує людей підписуватись на свій сервіс Prime, а потім "саботує" спроби клієнтів скасувати підписки.

У позові FTC зазначається, що Amazon використовував "маніпулятивний, примусовий або оманливий дизайн інтерфейсу користувача, відомий як "темні шаблони", щоб обманом змусити споживачів підписатися на підписку Prime з автоматичним оновленням".

Читайте також: Китайський гігант Alibaba планує масштабну експансію в Європу

За словами голови Федеральної торгової комісії США Ліни Хан, компанія обманом оформлювала постійні підписки, що не лише розчаровувало клієнтів, а й коштувало чималих грошей.

Що відповіли на звинувачення у Amazon, читайте в матеріалі.