Аналітика “Епіцентр”: українці купують більше побутової техніки та електроніки попри війну

Українці почали частіше купувати побутову техніку та електроніку попри повномасштабну війну.

Про це УРТЦ повідомили у прес-службі “Епіцентру”.

Через ймовірний дефіцит електроенергії влітку, мережа прогнозує зростання попиту на побутові прилади з власними акумуляторами.

Особливо активно продажі побутової техніки та гаджетів зростали у березні та квітні цього року. В цей період товарообіг центрів техніки "ЦеТе" у ТЦ “Епіцентр” був на 80% і 85% вищим, порівняно з аналогічним періодом минулого року. У травні продажі побутової техніки та електроніки в мережі були на 20% більшими, ніж торік.

Найкращу динаміку продажів у порівнянні з минулим травнем демонстрували:

  • планшетні ПК (зростання в 2,8 разів);
  • вентилятори (в 2,3 рази);
  • зарядні станції (в 2,2 рази);
  • портативна акустика (в 2 рази);
  • навушники та гарнітури (на 71%);
  • пилосмоки (57,6%);
  • пральні машини (53,3%);
  • електричні печі (47,7%);
  • телевізори (38,4%).

Що це означає?

Готовність українців витрачати кошти на придбання побутової техніки та електроніки може свідчити про покращення споживчих настроїв, віру в збройні сили та майбутні перспективи країни, навіть попри триваючі бойові дії. Водночас, збереження попиту на зарядні станції типу EcoFlow говорить про бажання українців убезпечити себе від можливих перебоїв зі світлом в умовах наявного дефіциту електроенергії в країні, - зазначає директор центрів техніки "ЦеТе" Олександр Величко.

Читайте також: Гіпермаркет краси та мобільний застосунок: у EVA розповіли про плани розвитку e-commerce

За словами Величка, з початком літа очікується сезонне зростання попиту на кондиціонери та кліматичні системи. Також можна прогнозувати підвищений інтерес до нових систем охолодження та кондиціонування з власними акумуляторами, оскільки влітку існує загроза перебоїв з електропостачанням.

Саме тому на український ринок почали постачатися холодильники Ecoflow Glacier та кондиціонери EcoFlow Wave.