Китайський гігант Alibaba планує масштабну експансію в Європу

Китайський гігант електронної комерції Alibaba планує розширити діяльність у Європі. Для цього компанія хоче активно розвивати у європейських країнах одну із своїх ключових платформ - Tmal.

Зараз корпорація впроваджує пілотний проект в Іспанії, але надалі прагне розширити експансію в регіоні.

Якщо Tmal матиме успіх в Іспанії, платформу запустять в багатьох інших європейських країнах, з урахуванням переваг і вимог місцевих жителів.

Рішення про експансію прийняли через два місяці після того, як китайський гігант оприлюднив стратегію поділу власного бізнесу на 6 підрозділів, кожен з яких отримав велику автономію та можливості для прискореного ухвалення рішень.

Рекордні інвестиції у Taobao

У травні 2023 року компанія анонсувала "величезні" інвестиції у свій додаток для онлайн-покупок Taobao.

Новий підрозділ електронної комерції приділятиме особливу увагу створенню контенту для залучення більшої кількості користувачів на платформу.

Читайте також: AliExpress та Lazada: Alibaba Group готує IPO підрозділу онлайн-торгівлі в США

Також Taobao запустить інструменти на основі штучного інтелекту для продавців, розповіла головна виконавча директорка додатку Труді Дай.

За її словами, Taobao "своєчасно коригуватиме" збори за платформу та комісійні ставки на користь продавців. Детальніше про плани Alibaba читайте в матеріалі.

TradeMaster