“Фокстрот” підключив сервіс з обслуговування відвідувачів з порушеннями слуху

“Фокстрот” став першою мережею електроніки та побутової техніки в Україні, яка підключила спеціальний сервіс з обслуговування відвідувачів з порушенням слуху. Проєкту дали назву “Безбар’єрний Фокстрот”.

Про це УРТЦ повідомили у прес-службі ритейлера.

З початку червня у низці магазинів “Фокстрот” та на сайті Foxtrot.ua підключено комплекс спеціалізованих ліцензійних рішень – Connect PRO, Connect Web та Connect QR, – для виклику онлайн перекладача жестової мови.

Це дасть змогу нечуючим відвідувачам отримати професійну консультацію, поставити запитання і здійснити покупку без комунікаційних і психологічних барʼєрів.

Проєкт реалізується у межах ініціативи першої леді Олени Зеленської “Без бар'єрів”, яка, в свою чергу, здійснюється в рамках меморандума про співпрацю з ГО "Громадський рух «Соціальна єдність".

Наша спільна мета – сприяти створенню рівних умов доступу до товарів та послуг для всіх громадян, незалежно від жодних факторів, адже кожен українець, без виключення, заслуговує на рівне й толерантне відношення. Тому забезпечуємо нечуючим людям вільний та осучаснений доступ до послуг мережі, – каже керівник відділу торгового маркетингу та куратор проекту "Безбар’єрний Фокстрот" Леся Нікуліна.

main 1200h628 | 1

Де працює сервіс?

Можливість проконсультуватись зі співробітниками магазину жестовою мовою за допомогою перекладачів запустили вже у п’яти магазинах “Фокстрот”:

  • м.Київ, ТРЦ Respublika Park (Кільцева дорога, 1);
  • м.Київ, ТЦ Gorodok Gallery (просп.С.Бандери, 23);
  • м.Київ, ТРЦ Piramida (вул.Мішуги, 4);
  • м.Львів, ТРЦ Victoria Gardens (вул.Кульпарківська, 226А);
  • м.Львів, вул. Під Дубом, 7Б.

Найближчим часом у перелік планують додати ще п’ять точок, а в перспективі - масштабувати рішення і на інші магазини мережі.

Незважаючи ні на що, ми продовжуємо будувати безбар'єрне середовище в Україні і раді тому, що бізнес все більше цікавиться темою доступності для різних верств населення. Компанія “Фокстрот” стала першою компанією в своїй галузі, яка виступила ініціатором впровадження адаптації своєї мережі до потреб нечуючих відвідувачів та забезпечила рішення для вільної комунікації, – прокоментував голова Громадської організації "Громадський рух "Соціальна єдність" Олег Чебаненко.

У прес-службі зазначають, що окрему увагу приділено омнікальній складовій. Для вільного доступу людей зі слабким слухом до фахової консультації онлайн, на сайті ритейлера встановлено спеціалізований веб-віджет "Вушко" (Connect Web). Він призначений для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру "Фокстрот" і перекладачем жестової мови.