Лев Жиденко, “Аврора”: про вихід на ринок Румунії, збільшення виторгу та нові магазини

Роздрібна мережа формату dollar store "Аврора" планує протягом трьох років збільшити кількість магазинів втричі - до 2,4 тис. торгових точок.

Про це заявив співзасновник ритейлера Лев Жиденко в інтерв'ю і додав, що у мережі є і плани з експансії за кордон.

За словами Жиденко, "Аврора" планує відкрити новий магазин у Херсоні в заплановані терміни і часткове підтоплення міста внаслідок підриву окупантами Каховської ГЕС не стане на заваді.

Нам пощастило, що в місці, де сталася ця катастрофа, наших точок не було. Ми розуміємо, що в таких складних умовах ми дуже потрібні людям. Зараз ми швидкими темпами шукаємо додаткові обсяги води, щоб привезти в магазини, — каже засновник мережі

А вже у вересні 2023 року компанія планує відкрити перший магазин за кордоном, а саме - у Румунії. Крім цього, мережа планує наростити виторг за підсумками цього року в 1,7 раза (до 25 млрд грн), а у 2026 році вийти на IPO.

Українські магазини в Польщі

Раніше ми розповідали, що український бренд солодощів без додавання цукру Bob Snail (Равлик Боб) відкрив перший фірмовий магазин у Польщі.

Точка запрацювала на початку травня у Варшаві, у торговому центрі Westfield Mokotów. В асортименті фруктові роли, страйпси, солодощі в шоколаді, натуральний мармелад, різноманітні смузі, кокосові десерти, та дитячі пюре.

Читайте також: Три українки відкрили у Фінляндії магазин з національними делікатесами “Сопілка”

На польському ринку виробник був представлений вже давно, але у обмеженому асортименті та на полицях інших магазинів.

У фірмовій точці вибір значно більший і його планують розширювати надалі. Як виглядає Bob Snail у Варшаві, дивіться в матеріалі.

Forbes