Тетяна Чубак, “Подоляни”: про підсилення tenant-mix, зміни трафіку та підтримку переселенців

Тернопіль вже півтора роки є домом для тисяч вимушених переселенців, що залишили власні оселі через російську агресію. На місцевий бізнес лягла величезна відповідальність із забезпечення цих людей усім необхідними і чималу роль зіграв організований ритейл, зокрема - торговельні центри.

У ексклюзивному інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів директорка з розвитку тернопільського ТРЦ "Подоляни" Тетяна Чубак розповіла про попит у перші тижні війни, комунікацію з орендарями, підтримку ВПО та інше.

Війна спричинила значну міграцію населення, чи відчули ви притік нових споживачів?

Так, відчули притік нових споживачів, особливо у перші дні війни, і наступні півроку, спостерігався підвищений попит на продукти харчування, теплий одяг, техніку, засоби зв'язку, медикаменти.

Тернопільщина приймала людей, які втікали від війни, часто маючи лише речі, в які були вдягнені, тож потребували одягу, взуття, засобів гігієни. Пізніше трафік стабілізувався.

Як взагалі вторгнення змінило роботу ТРЦ “Подоляни”?

Повномасштабну агресії у Тернополі ми відчули через повітряні тривоги, вимкнення світла, як і інші регіони західної України.

Перш за все ми змінили графік відповідно до комендантської години, щоб працівники встигали повертатися додому. Під ТРЦ "Подоляни" є бомбосховище, яке слугує укриттям не лише для працівників і відвідувачів центру, а також для Технічного коледжу, який знаходиться неподалік.

Оскільки розуміли, що у період канікул діти не можуть поїхати з батьками на відпочинок, максимально забезпечували дозвілля діток і молоді у ТРЦ. Максимально швидко ми відновили роботу боулінгу, ковзанки, дитячого центру і кінотеатру.

0314 pod | 1

Як змінився попит у різних категоріях з початку повномасштабного вторгнення?

Найбільший попит у перші дні вторгнення був на продукти харчування, техніка (пральні машини, плити, електрочайники, павербенки, засоби звязку), дрогері, валізи, спортивний одяг, медикаменти.

Ближче до літа зріс попит на літній одяг, особливо для дітей і підлітків.

Чи змінились стосунки між орендарями та ТРЦ після початку війни?

У зв’язку з обставинами, які ми переживаємо разом, ми стаємо ближчими та більше намагаємось чути і розуміти один одного. Ми в одному човні, ми зацікавлені в підтриманні ефективної роботи наших орендарів, тож намагаємось в разі необхідності підставляти плече, можу відмітити загалом взаємне прагнення до компромісу і значно більше порозуміння.

Про це свідчить і вакантність, яка майже не змінилась і становить 2%.

zobrazhennya viber 2023 05 22 11 45 05 482 | 2

Чи змінилось ставлення відвідувачів до ТРЦ, їх лояльність?

Так, зросла лояльність відвідувачів до ТРЦ "Подоляни", ми відмічаємо значно більшу їхню активність в наших онлайн та офлайн акціях, залученість до наших соціальних і благодійних івентів теж зросла.

Ми всі працюємо зараз задля Перемоги України, навіть щоденна праця в тилу, сплата податків наближають нашу перемогу, Людям, які працюють в тилу потрібно відчувати свою причетність до захисту країни, вони повинні розуміти, що їхній внесок теж важливий і вони своїми донатами чи волонтерським трудовим вкладом долучаються до спільної справи, адже всі ми українці - один фронт.

Чи чекаєте на нові відкриття цього року?

Впродовж складного 2022 року ми зуміли вистояти у найважчі дні, зберегли усіх орендарів і навіть відкрили декілька нових магазинів: Brabrabra, OSM, Gorandi, Redi.

Вже у 2023 році відкрилися "Знахідка", SportSiti, Charry Berry. На даний момент триває переговорний процес про відкриття ще двох орендарів, які посилять наш tenant-mix.

zobrazhennya viber 2023 05 22 11 42 13 758 | 3

Чи запроваджуєте благодійні заходи для людей, що стали вимушеними переселенцями, військових?

Так звичайно, у нас вже 15-тий рік працює однойменний Благодійний фонд "Подоляни", тож спільно ми провели дуже багато акцій, об’єднувалися також з іншими партнерами у більш грандіозних проектах. 1 червня провели масштабне свято – "День захисту дітей" для малечі ВПО і Тернополя.

Загалом впродовж року було проведено низку соціальних заходів на підтримку ВПО, а також благодійних акцій: ярмарок, концертів, майстер-класів для збору коштів на потреби ЗСУ. Наприклад, під час благодійного марафону з нагоди 15-річчя ТРЦ "Подоляни" ми зібрали 100 000 грн. Кошти пішли на закупівлю генераторів, рацій та маскувальних костюмів.

img 4815 | 4