До 80 нових найменувань: EVA розширює асортимент власних торгових марок
Протягом кількох місяців на полицях магазинів EVA з’явиться нова торгова марка декоративної косметики з Кореї.
Цього року ТОВ “РУШ” (управляє мережею EVA) запропонує клієнтам до 80 найменувань подарункових пропозицій на свята, а також розширить асортимент б’юті-гаджетів, розповіли УРТЦ у прес-службі компанії.
Зазначається, що EVA також посилила портфель власних торгових марок жіночої гігієни прокладками з натуральним покриттям.
Всі ці продукти випускаються під ВТМ мережі, зазначає керівниця департаменту власних торгових марок мережі EVA Галина Ободець і додає, що компанія працює над розширенням асортименту в інших категоріях.
Private label у продажах EVA
Продукція ВТМ займає суттєву частку в продажах EVA. Минулого року у натуральному вимірі вона склала 30,6%, в грошовому – 21,7%.
Товари власних торгових марок мережі присутні майже у всіх категоріях, а після початку повномасштабної війни їхні продажі почали зростати, оскільки на вибір покупців зараз впливає ціна.
Крім цього, на ринку відсутні деякі звичні бренди і клієнти обирають з наявних, що дає змогу познайомитись із новими ТМ.
Однак найбільший поштовх у продажах відчули консервативні косметичні категорії. Це зазвичай доглядові товари, як от засоби для волосся, обличчя, зокрема декоративна косметика, - розповідає Галина Ободець.
Виробництво
Близько 60% асортименту товарів, виробляється на підприємствах Польщі, Італії, Туреччини, Китаю, Франції та інших країн. Решта – на українських заводах.
Після 24 лютого 2022-го EVA зіштовхнулась із логістичними труднощами. Тому, каже Галана Ободець, передусім потрібно було забезпечити стабільні поставки товарів, оцінити можливі ризики, віднайти правильні рішення і взагалі оцінити, як виглядатиме портфель мережі завтра.
До війни ми мали понад 70 партнерів з України. В перший місяць після початку повномасштабного вторгнення продукцію нам продовжили відвантажувати шість-сім вітчизняних виробників, – додає керівниця департаменту ВТМ.
Знайти партнерів серед національних виробників було непросто, але минулий рік приніс мережі найбільший приріст нових контрактів за останні роки.
Тепер з мережею співпрацюють 14 нових виробників, для багатьох з них колаборації такого роду - в новинку.
Низка європейських виробників майже не змінили умови співпраці через хорошу репутацію та історію відносин, попри нові ризики для бізнесу.
Ободець зазначає, що кожен запит починається з технічного завдання, де прописані всі деталі, зокрема фізичні та хімічні показники.
Ми впровадили обов’язкове лабораторне тестування тендерних зразків на етапі розробки продукту та пошуку альтернативного партнера. Наразі це дає можливість, приймаючи рішення про співпрацю, спиратися не тільки на комерційні показники та відгуки цільової аудиторії, а й на беззаперечну оперативну лабораторну оцінку якісних показників, - каже Галина Ободець.
Читайте також: Товари власних торгових марок EVA отримали нагороди на міжнародних преміях
Зараз EVA працює над сотнями зразків нової продукції, які потраплять на полиці магазинів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації