У Києві відкрився новий дизайнерський Сільпо
Мережа Сільпо відкрила новий дизайнерський супермаркет у ТРЦ Квадрат NEO за адресою: бульвар Перова, 36, присвячений темі швидкості та екстриму. Площа об’єкту складає 2605 кв. м.
Усередині магазину на екстрим відвідувачів надихатимуть арт-об’єкти з гонки Формули-1, реквізит українських спортсменів з останніх Олімпійських ігор (шабля та шолом Ольги Харлан) та партнер екстремальних фестивалів — Red Bull з його діджитальною інсталяцією.
У супермаркеті можна випити кави у Feeltrd або придбати ексклюзивні подарунки у бутіку OFFTOP. Екстремальний Сільпо працює з 08:00 до 23:00 щоденно. Доступні онлайн-замовлення та самовивіз.
Довідка. «Сільпо» — одна з найбільших мереж продовольчих супермаркетів України, заснована 1998 року. Станом на жовтень 2021 року налічує понад 315 супермаркетів.
«Сільпо» — один із небагатьох великих мережевих продуктових рітейлерів, що створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Зараз у мережі вже понад 80 тематичних дизайнерських супермаркетів та 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. У мережі є супермаркети у стилі всесвіту Мавки, картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять до Europe’s Finest Store – список найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до списку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, та «Cільпо» Re Cycling — магазин, побудований за «зеленими» технологіями та присвячений дбайливому ставленню до планети.