Coca-Cola, Colgate та інші: рейтинг найпопулярніших FMCG-брендів від Kantar
Компанія Kantar, яка займається аналізом ринків в усьому світі, оприлюднила останнє дослідження, що стосується популярності брендів FMCG-товарів.
В ньому розглядаються купівельні звички покупців у 53 країнах, що представляють 86% населення світу.
Через двозначну інфляцію, яка вплинула на витрати домогосподарств в різних країнах, попит на споживчі товари швидкого споживання зріс на 4,8% у 2022 році, зазначають в Kantar. А от обсяг придбаних товарів зріс лише на 0,1% за аналогічний період.
Це свідчить про те, що споживачі витрачали більше грошей на меншу кількість товарів, навіть якщо намагалися купувати дешевше.
У звіті Kantar враховуються показники точки охоплення споживачів (CRP), проникнення та кількість “вибраних разів” ('times chosen').
Топ-25 найпопулярніших брендів 2023
1. Coca-Cola
Цей бренд зберігає лідируючі позиції вже не один рік і має CRP у 7162 мільйони. Рівень проникнення досяг позначки 46,5, а показник “вибраних разів” - 12,7, що зробило Coca-Cola найулюбленішим брендом у світі.
2. Colgate
Компанія Colgate посіла друге місце у рейтингу, її CRP становить 4298 мільйонів, що на 2% більше, ніж за попередньої оцінки.
Рівень проникнення бренду становив 57,5, тоді як показник кількості “вибраних разів” досяг 6,2.
3. Maggi
Бренд Maggi належить компанії Nestlé і посідає третє місце у цьогорічному рейтингу з показником CRP у 3778 мільйонів, що на 9% більше. Рівень проникнення Maggi склав 37,0, тоді як показник “вибраних разів” становить 8,4.
4. Lay's
Бренд піднявся на дві позиції і тепер посідає четверте місце в списку. CRP у Lay's 2820 мільйонів, що на 5% більше, показник проникнення становить 32,3, а кількість “вибраних разів” - 7,2.
5. Pepsi
Замикає п’ятірку лідерів бренд безалкогольних напоїв Pepsi, який досяг CRP у 2666 мільйонів, що на 5% менше, ніж торік. Показник проникнення становив 26,1, тоді як коефіцієнт “вибраних разів” - 8,4.
6. Lifebuoy
Опустившись на дві позиції Lifebuoy займає шосте місце в рейтингу. З показником CRP у 2374 мільйони, рівнем проникнення 26,7 та коефіцієнтом “times chosen” 7,3.
7. Sunsilk
Бренд засобів особистої гігієни Sunsilk досяг CRP у 2334 мільйони, що на 14% більше, ніж було. Sunsilk піднявся на два місця у рейтингу з коефіцієнтом проникнення 26,8 і коефіцієнтом “вибраних разів” 7,2.
8. Nescafé
Кавовий бренд Nescafé опустився на одну позицію, до восьмого місця. З рівнем CRP у 2314 мільйонів, проникнення бренду становило 25,3, тоді як його показник “times chosen” - 7,5.
9. Indomie
Опустившись на одне місце на дев’яту позицію, Indomie повідомила про CRP у 2197 мільйонів і досягла рівня проникнення 6,1, з показником "вибраних разів" 29,6.
10. Dove
Замикає десятку лідерів Dove, бренду вдалося зберегти свій ранг з попереднього року. З CRP у 1933 мільйони, Dove досяг проникнення 38,1, тоді як показник “вибраних разів” становив 4,2.
Далі місця розподілились так:
- 11. Vim - CRP 1876 мільйонів, проникнення 21,0, “times chosen” 7,4;
- 12. Lux (належить Unilever) - CRP 1712 мільйонів, проникнення 30,3 і коефіцієнт “times chosen” 4,7;
- 13. Норр - CRP 1573 мільйони, проникнення 25,7, “times chosen” 5,0;
- 14. Gatorade - CRP 1414 мільйонів, проникнення 11,2 “times chosen” 10,4;
- 15. Downy - CRP 1343 мільйони, проникнення 17,7, “times chosen” 6,3;
- 16. Sunlight - CRP 1338 мільйонів, продуктивність проникнення 10,9, “times chosen” 10,1;
- 17. Oreo (належить Mondelēz) - CRP 1319 мільйонів, проникнення 30,6 і “times chosen” 3,6;
- 18. Mountain Dew - CRP 1304 мільйони, рівень проникнення 8,6 і показник «разів обрання» 12,5;
- 19. Sprite (належить Coca-Cola) - CRP 1290 мільйонів, рівень проникнення 28,9, показник “разів обрання” 3,7;
- 20. Red Bull - CRP 1218 мільйонів, проникнення 10,5, коефіцієнт “times chosen” 9,5.
Читайте також: Apple може стати першою компанією з капіталізацією понад 3 трлн доларів
Замикають топ-25 Nestlé, Monster, Head & Shoulders, Doritos та Kinder.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації