Coca-Cola, Colgate та інші: рейтинг найпопулярніших FMCG-брендів від Kantar

Компанія Kantar, яка займається аналізом ринків в усьому світі, оприлюднила останнє дослідження, що стосується популярності брендів FMCG-товарів.

В ньому розглядаються купівельні звички покупців у 53 країнах, що представляють 86% населення світу.

Через двозначну інфляцію, яка вплинула на витрати домогосподарств в різних країнах, попит на споживчі товари швидкого споживання зріс на 4,8% у 2022 році, зазначають в Kantar. А от обсяг придбаних товарів зріс лише на 0,1% за аналогічний період.

Це свідчить про те, що споживачі витрачали більше грошей на меншу кількість товарів, навіть якщо намагалися купувати дешевше.

У звіті Kantar враховуються показники точки охоплення споживачів (CRP), проникнення та кількість “вибраних разів” ('times chosen').

Топ-25 найпопулярніших брендів 2023

1. Coca-Cola

Цей бренд зберігає лідируючі позиції вже не один рік і має CRP у 7162 мільйони. Рівень проникнення досяг позначки 46,5, а показник “вибраних разів” - 12,7, що зробило Coca-Cola найулюбленішим брендом у світі.

2. Colgate

Компанія Colgate посіла друге місце у рейтингу, її CRP становить 4298 мільйонів, що на 2% більше, ніж за попередньої оцінки.
Рівень проникнення бренду становив 57,5, тоді як показник кількості “вибраних разів” досяг 6,2.

3. Maggi

Бренд Maggi належить компанії Nestlé і посідає третє місце у цьогорічному рейтингу з показником CRP у 3778 мільйонів, що на 9% більше. Рівень проникнення Maggi склав 37,0, тоді як показник “вибраних разів” становить 8,4.

4. Lay's

Бренд піднявся на дві позиції і тепер посідає четверте місце в списку. CRP у Lay's 2820 мільйонів, що на 5% більше, показник проникнення становить 32,3, а кількість “вибраних разів” - 7,2.

5. Pepsi

Замикає п’ятірку лідерів бренд безалкогольних напоїв Pepsi, який досяг CRP у 2666 мільйонів, що на 5% менше, ніж торік. Показник проникнення становив 26,1, тоді як коефіцієнт “вибраних разів” - 8,4.

6. Lifebuoy

Опустившись на дві позиції Lifebuoy займає шосте місце в рейтингу. З показником CRP у 2374 мільйони, рівнем проникнення 26,7 та коефіцієнтом “times chosen” 7,3.

7. Sunsilk

Бренд засобів особистої гігієни Sunsilk досяг CRP у 2334 мільйони, що на 14% більше, ніж було. Sunsilk піднявся на два місця у рейтингу з коефіцієнтом проникнення 26,8 і коефіцієнтом “вибраних разів” 7,2.

8. Nescafé

Кавовий бренд Nescafé опустився на одну позицію, до восьмого місця. З рівнем CRP у 2314 мільйонів, проникнення бренду становило 25,3, тоді як його показник “times chosen” - 7,5.

9. Indomie

Опустившись на одне місце на дев’яту позицію, Indomie повідомила про CRP у 2197 мільйонів і досягла рівня проникнення 6,1, з показником "вибраних разів" 29,6.

10. Dove

Замикає десятку лідерів Dove, бренду вдалося зберегти свій ранг з попереднього року. З CRP у 1933 мільйони, Dove досяг проникнення 38,1, тоді як показник “вибраних разів” становив 4,2.

Далі місця розподілились так:

  • 11. Vim - CRP 1876 мільйонів, проникнення 21,0, “times chosen” 7,4;
  • 12. Lux (належить Unilever) - CRP 1712 мільйонів, проникнення 30,3 і коефіцієнт “times chosen” 4,7;
  • 13. Норр - CRP 1573 мільйони, проникнення 25,7, “times chosen” 5,0;
  • 14. Gatorade - CRP 1414 мільйонів, проникнення 11,2 “times chosen” 10,4;
  • 15. Downy - CRP 1343 мільйони, проникнення 17,7, “times chosen” 6,3;
  • 16. Sunlight - CRP 1338 мільйонів, продуктивність проникнення 10,9, “times chosen” 10,1;
  • 17. Oreo (належить Mondelēz) - CRP 1319 мільйонів, проникнення 30,6 і “times chosen” 3,6;
  • 18. Mountain Dew - CRP 1304 мільйони, рівень проникнення 8,6 і показник «разів обрання» 12,5;
  • 19. Sprite (належить Coca-Cola) - CRP 1290 мільйонів, рівень проникнення 28,9, показник “разів обрання” 3,7;
  • 20. Red Bull - CRP 1218 мільйонів, проникнення 10,5, коефіцієнт “times chosen” 9,5.

Читайте також: Apple може стати першою компанією з капіталізацією понад 3 трлн доларів

Замикають топ-25 Nestlé, Monster, Head & Shoulders, Doritos та Kinder.

Kantar