Українці все більше купують товари не першої необхідності – аналітика “Епіцентр”

Українці все більше адаптовуються до воєнних реалій і починають активніше купувати товари не першої необхідності.

Про це йдеться у аналітичному звіті будівельного ритейлера "Епіцентр". За даними компанії, споживання наразі кардинально відрізняється від того, що було раніше.

Навіть в регіонах, близьких до лінії фронту, українці почали частіше купувати будівельні та оздолювальні матеріали. Також ми спостерігаємо зростання попиту на побутову техніку та електроніку, наприклад, кавомашини, бойлери, холодильники та пральні машини. Це свідчить про те, що люди звикають до ситуації в країні, з оптимізмом дивляться у майбутнє і починають споживати речі, які забезпечують їм комфорт, - каже директор з роздрібної торгівлі мережі "Епіцентр" Дмитро Танько.

У квітні ритейлер спостерігав значне зростання продажу ігрових консолей Playstation 5, але цей сплеск можна пояснити тимчасовою відсутністю цього товару в Україні і так званим відкладеним попитом.

Попит у травні

У травні лідерами онлайн-продажів стали засоби проти комарів, рівень реалізації цієї категорії товару зріс у понад 10 разів. Це пов’язано як із зростанням сезонного попиту серед цивільного населення, так і з масовою закупівлею цього товару для українських військових, які страждають від укусів, перебуваючи на бойових позиціях.

Читайте також: “Епіцентр” збудує новий логістичний центр у Хмельницькому

Також цього місяця спостерігається зростання попиту у категоріях, пов'язаних із настанням садово-дачного сезону, наприклад - шланги для поливу, гамаки, намети, кондиціонери, басейни, шезлонги і тд.

На літо у “Епіцентр” прогнозують зростання продажу будматеріалів, зумовлене настанням високого будівельного сезону та активізацією проєктів відновлення країни.

“Інтерфакс-Україна”