Японський бренд Uniqlo створив лімітовану колекцію з принтами від українських художниць

Японський модний бренд Uniqlo створив колекцію одягу разом з організацією Ukrainian Cultural Community.

Дизайн речей розробляли чотири українські художниці, які наразі живуть у Берліні - Зіна Ісупова, Вікі Берг, Сомарі Пташка та Анастасія Пасічник.

Малюнки українок нанесли на базові футболки, лонгсліви та шопери.

Зазначається, що покупці можуть самостійно обрати бажаний дизайн та кастомізувати річ прямо у торговій точці, а до того ж доповнити дизайн текстом, зображенням чи наліпками.

Ми пишаємося тим, що представляємо талановитих українських митців на європейських платформах. Дякуємо Uniqlo за цю унікальну можливість! Вони допомагають нам просувати українську культуру та демонструвати наші таланти світові, — йдеться у дописі.

Але придбати колекцію можна лише у флагманському берлінському магазині Uniqlo.

1200h630 13 | 1

Uniqlo в рф

На початку травня цього року японський ритейлер розпочав остаточний вихід з країни-агресорки і вирішив закрити більшість своїх великих магазинів.

Рішення ухвалили після отримання понад 10,8 млрд рублів збитків за підсумками 2022 року.

Читайте також: Lamel, Наталія Яроменко: як український бренд намагається стати Zara на ринку make up

На звільнених площах відкриються магазини локальних мереж, більшу кількість колишніх точок Uniqlo займе російська Gloria Jeans, також відкриються магазини Lime, зокрема в одному з московських ТЦ.

Компанія офіційно не оголошувала про остаточний вихід з росії, але експерти ринку вважають, що нинішні події означають фактичне згортання бізнесу.

UCC