Частка власних торгових марок на ринку FMCG у Європі досягла 38%

У Європі на частку приватних торгових марок у FMCG припадає 38% від загального обсягу продажів, що дорівнює приблизно 229 мільярдам євро.

Про це свідчить останній звіт спеціалізованої компанії Circana про сигнали попиту на FMCG. Він вимірює продажі на шести найбільших ринках Європи – у Франції , Італії , Німеччині , Іспанії , Великобританії та Нідерландах.

У Circana зазначають, що приватні торгові марки "випереджають популярність" національних брендів майже у всіх категоріях.

Найбільше власні торгові марки "проникли" у ринки: Іспанії (47%) та Німеччині (41%), трохи нижче показник у Великобританії - 37%.

Інвестиції роздрібної торгівлі окупаються, оскільки все більше споживачів сприймають приватні торгові марки як інноваційні та такі ж хороші чи кращі, ніж багато національних брендів, з якими вони конкурують, — каже старший віце-президент зі стратегічного розвитку Circana Ананда Рой.

Він підкреслює, що ВТМ більше не є "дешевою альтернативою" іншим товарам. Покупці обирають їх бо вони пропонують щось нове та якісне.

Ставлення споживачів

Дослідження показало, що кількість споживачів, що лояльні до продуктів приватних марок, тепер дорівнює кількості лоялістів національних брендів.

Понад 60% опитаних покупців заявили, що вважають власні торгові марки таким ж "хорошими", як і національні бренди у таких сферах:

  • інноваційність;
  • якість;
  • дотримання претензій;
  • стійкість;
  • гарний імідж.

А чверть респондентів навіть вважає власні ТМ кращими за національні бренди.

Читайте також: Актуальність ВТМ зросла під час війни – чому це вигідно ритейлерам і споживачам

Покупці із задоволенням відкривають для себе нові продукти та досвід від приватних торгових марок, розповідають про них іншим, оскільки це допомагає їм почуватися краще поінформованими, і отримують розумну угоду, яка зрештою є вигідною без компромісів, — додав Рой.

В результаті, каже представник Circana, це може змінити форму роздрібної торгівлі продуктами в майбутньому.

European Supermarket Magazine