Як виглядає нова мережа маркетів “Сімі” на Заході України (фотоогляд)

На Заході України відкрилась нова мережа маркетів “Сімі”, що належить компанії “Клевер Сторс”, яка розвиває мережу маркетів “Сім23” у форматі convenience.

Співзасновник компанії з управління комерційною нерухомістю Retаil.Pro Артем Ретін поділився професійними враженнями від відвідування нової мережі у Львові.

За словами Ретіна, дизайн та ремонт магазинів доволі стандартизовані і виглядає це гарно. Експерту сподобалась незвичайна кольорова гамма фіолетового та жовтого, оскільки такі кольори не використовувала жодна українська продуктова мережа.

2 | 1

Торгове обладнання доволі стандартне для продуктового ритейлу, а ось касова зона та зона самообслуговування дуже нагадує аналогічні зони на АЗС. Та і самі магазини, за багатьма ознаками, більш схожі на сучасні мережеві АЗС аніж на класичний продуктовий магазин, - ділиться враженнями Ретін.

1 | 2

3 | 3

Асортимент та особливості

У локаціях в центрі міста асортимент гарно адаптований під потреби транзитного трафіку.

Експерту було б цікаво подивитись на магазин “Сімі” у форматі “біля дому”, але на його думку, вони більше підходять для магазинів формату "to go".

5 | 4

З додаткових опцій - багато фастфуду, автомати самообслуговування для кави, морозива, та напоїв та невелика зона приймання їжі с мікрохвильовими печами.

Що не зовсім сподобалося, так це налаштування освітлення - в деяких зонах воно дуже засвітлює очі, на фото це дуже гарно можна побачити. Це не є великою проблемою та доволі легко виправляється, але звернути увагу треба неодмінно!, - попереджає оглядач.

Читайте також: Власник мережі “Сім23” “Клевер Сторс” представив новий бренд маркетів “Сімі”

Загальне враження від “Сімі” є позитивним. Магазини сподобались Артему Ретіну своєю компактністю, яскравим дизайном та збалансованим асортиментом. Також плюсом маркетів є те, що приміщення для них можна знайти набагато легше, ніж для магазинів “біля дому” чи супермаркетів.

4 | 5

1200h630 1 | 6

Retаil.Pro