SPAR виходить на ринок Латинської Америки

Міжнародний ритейлер SPAR оголосив про відкриття свого першого магазину в Парагваї. Це знаменує вихід групи до Латинської Америки.

Магазин мережі запрацював 5 травня у місті Луці, і з цієї нагоди відбулася урочиста церемонія перерізання стрічки.

Ліцензію на управління брендом у Парагваї SPAR надав Amiria Group. Amiria Group – це місцева компанія, яка керує магазинами під брендами Los Jardines та Food Production Center Innal.

SPAR International

В компанії розповідають, що у новій точці в Парагваї представлений широкий асортимент продукції з упором свіжі продукти.

Площа супермаркету 737 квадратних метрів, працюють в ньому 28 співробітників, які пройшли навчання з обслуговування у SPAR.

У SPAR також зазначили, що напередодні запуску, SPAR International підтримувала команду розробників із дизайном роздрібного магазину, маркетинговими та комунікаційними кампаніями та доступом до передового міжнародного досвіду роздрібної торгівлі.

Читайте також: Станіслав Іванов, CBRE: про відновлення ринку, будівництво ТЦ та важливість споживача

Крім цього, SPAR International підтримує Україну з перших днів повномасштабної війни. Станом на сьогоднішній день в нашій країні працює 84 магазини SPAR, за минулий рік було відкрито 11 нових закладів та відновлено шість пошкоджених.

Під окупацією тимчасово залишаються два супермаркети, чотири поки не працюють у Харкові. SPAR Україна є ліцензованим членом SPAR International з 2001 року, а з 2017 року опинилась під управлінням інвестиційної групи VolWest Group.

European Supermarket Magazine