Український бренд Aranka випустив колекцію, створену штучним інтелектом

Український бренд шовкових хустинок Aranka випустив серію виробів, створених з допомогою штучного інтелекту.

Колекція хусток називається "Вічність часу" і присвячена соціальним питанням материнства та вагітності під час війни. Авторами дизайнів стали Таїса Дубенська, Вікторія Григоровська та штучний інтелект.

Сьогодні ці шовкові хустки "Вічність часу" — перший фешн-проект в Україні, створений із штучним інтелектом. Кожен виріб допрацювали наші дизайнерки, відтак кожна хустина має свій унікальний дизайн, який вражає стилем та неймовірною глибиною. Символи планети, зоряної системи, галактики, годинників — це відображення вічності та безперервності життя, що знаходиться в кожному з нас, - каже Таїса Дубенська.

За її словами, бренд додатково пропрацював та презентував 11 актуальних тезисів про важливість материнства і вагітності.

1200h630 | 1

Соціальний проєкт Aranka

У кампейні колекції знялися майбутні матусі, пізніше ці світлини, доповнені тезами, використали для соціальної кампанії в Україні.

Дизайнерка наголошує, що жінки, які народжують дітей в умовах війни, зустрічаються з неймовірними випробуваннями, тож кожна матір - героїня.

Саме тому у компанії звертають увагу на соціальну проблему народжуваності та психологічного стану українських матерів.

Читайте також: Анатолій Шкрібляк розповів, що у Харків повернулися відомі польські бренди – Mohito, House і Cropp

Білборди із зображеннями колекції вже є на вулицях Києва, Львова, Одеси, Мукачева, біля траси Київ-Чоп, а в Ужгороді працюють сіті-лайти.

Зазначається, що частину коштів з продажу колекції хусток передадуть до благодійної організації “СОС Дитячі Містечка в Україні” на допомогу молодим українським матусям.

Varosh