Виробник люксової косметики Estee Lauder зафіксував значне падіння виторгу

Американський виробник люксової косметики і парфумерії Estee Lauder Cos у третьому кварталі цього року знизив чистий прибуток у 3,6 раза, чим значно погіршив свій річний прогноз.

У прес релізі компанії зазначається, що її чистий прибуток у січні-березні становив 156 млн доларів, порівняно з 558 млн доларами у аналогічному періоді минулого року.

Виторг скоротився на 11,6%, до 3,755 млрд доларів проти 4,246 млрд доларів роком раніше. 

Аналітики зазначають, що продаж товарів по догляду за шкірою за перший квартал цього року впав на 20%, а декоративної косметики на 2%.

Зросли продажі парфумерії та засобів по догляду за волоссям, щоправда лише по 1% у кожній групі.

Чого чекають до кінця року?

За результатами цього фінансового року компанія планує отримати скоригований прибуток у діапазоні 3,29-3,39 доларів у розрахунку на акцію. Зниження виторгу очікується на 10-12%. Попередній прогноз Estee Lauder передбачав прибуток у 4,87-5,02 долари на акцію та скорочення виторгу на 5-7%.

Такий негативний вплив на показники компанії чинить декілька факторів, зокрема слабкі продажі в Азії, розірвання ліцензійних угод на виробництво продукції під брендами Donna Karan New York, DKNY, Michael Kors, Tommy Hilfiger і Ermenegildo Zegna.

Читайте також: Інвестор подав до суду на Adidas через співпрацю з репером Каньє Вестом

Під час останніх торгів у середу 3 травня, коригування паперів Estee Lauder впали більш ніж на 12%. З початку 2023 року капіталізація компанії впала на 1,2%, при цьому фондовий індекс S&P 500 піднявся на 7,3%.

*Довідка. Наразі Estee Lauder випускає парфумерні та косметичні товари під однойменим брендом, а також торговими марками Origins, Clinique, Tom Ford Beauty та Kilian Paris.

"Інтерфакс-Україна"