Inditex виходить на ринок Узбекистану через франшизу

На ринок Узбекистану планує вийти Cenomi Group, у портфель якого входять бренди групи Inditex, зокрема Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Bershka, Pull & Bear, Oysho та Stradivarius.

Вихід було анонсовано у рамках Ташкентського міжнародного інвестиційного форуму. Зазначається, що бренди будуть представлені у новому ТЦ Tashkent City Mall, відкриття якого планується влітку.

*Cenomi Group є найбільшим франчайзинговим ритейлером у Королівстві Саудівська Аравія з міжнародною присутністю 1728 магазинів та 92 брендів.

Inditex в рф

Наприкінці квітня у Москві відкрився перший магазин MAAG, який прийшов на заміну мережі Zara від групи Inditex.

Бренд “замінник” почав освоювати російський ринок через те, що іспанська корпорація вирішила остаточно продати бізнес у країні-агресорці.

Магазини компанії отримає група Daher з ОАЕ, яка має зв’язки з компанією Azadea, яка керує франшизами Inditex на Близькому Сході.

Читайте також: Станіслав Іванов, CBRE: про відновлення ринку, будівництво ТЦ та важливість споживача

Сума угоди не розголошується, але відомо, що вона має певну особливість. Договір передбачає можливість повернення Inditex на російський ринок, якщо корпорація змінить своє рішення. В ньому вказано, що якщо у майбутньому Inditex захоче повернутися в рф, є можливість зробити це через франшизу.

Також згідно з угодою, Daher працюватиме в росії під власними брендами. Zara замінить бренд MAAG, Pull & Bear працюватиме під вивіскою DUB, Stradivarius називатиметься Vilet, а Bershka змінить назву на Ecru.

UzDaily