Київський ЦУМ прикрасили унікальними квітками від сестер Фельдман (фото)

Стріт-арт художниці сестри Фельдман створили дизайн для вітрин та центрального входу столичного ЦУМу. Магазин прикрашають вісім унікальних квіток.

Зазначається, що тему квітів обрали не дарма, оскільки ці творіння природи символізують здатність до відродження і завжди були важливими для української культури.

У семи вітринах універмагу розмістились абстрактні ілюстрації квітів, найменша з яких розміром 30 сантиметрів, а найбільша сягає 2,2 метрів в діаметрі.

342213036 246783567811640 867880 | 1
342522707 1048334303220976 61703 | 2

Дизайнери ЦУМу вперше розмістили один з елементів декору ззовні вітрини і його може торкнутися кожен охочий.

Крім цього, в новому сезоні у ЦУМ вийшла лімітована колекція сувенірів "СЕСТРИ ФЕЛЬДМАН Х ЦУМ КИЇВ". Усі кошти з продажу якої віддадуть на оборону та розмінування через благодійну платформу UNITED24.

342218208 1413274419431947 17713 | 3
342522387 1246233852652768 87913 | 4

Найпопулярніший бренд світу

Раніше ми розповідали, що платформа Lyst Index випустила щорічний рейтинг найпопулярніших брендів. Перше місце вдруге поспіль посів модний дім Prada.

Друге місце займає бренд, яким також володіє Міучча Прада, — Miu Miu, а далі слідують Moncler, Valentino, Loewe, Bottega Veneta та Dolce & Gabbana.

Читайте також: LVMH, LʼOreal та Hermes: статки власників люксових брендів зросли на 93 млрд доларів

Versace піднявся на п’ять позицій і опинився на 8 місці, за ним йде Gucci, а замикає першу десятку Saint Laurent.

Як розподілилися місця далі і що зумовило приголомшливий успіх Prada, ми розповіли в матеріалі.

ЦУМ