“Я бачу, я чую, я відчуваю”: бренд Broq запустив проєкт на підтримку “Госпітальєрів”
Команда українського ювелірного бренду Broq запустила проєкт I see. I hear. I feel “Я бачу, я чую, я відчуваю” на підтримку тактичних медиків.
В рамках ініціативи було виготовлено 150 айтемів з алюмінію, зібраного зі знищеного російського танку. Весь прибуток з продажу прикрас передадуть організації “Госпітальєри” на придбання медичних пікапів.
Засновниця бренду Broq Ані Харабуги розповідає, що мета проєкту - підтримати український опір у безперервній боротьбі за виживання.
В основу дизайну підвіски лягла робота робота одеського художника stanislover. Малюнок його тризуба переробили у форму трійчастого нерва. Прикрасу можна носити і як сережку, і як кулон. Вироблена вона з алюмінію зі знищеного російського танку.
Колись вони були частиною їхньої колонізаційної машини, тепер вони є частиною нашого постійного опору, — зазначає бренд.
Коштує одна прикраса 200 євро.
Назвали ініціативу “Я бачу, я чую, я відчуваю” на честь алгоритму, який використовується в тактичній медицині для перевірки наявності свідомості та дихання.
Допомога шведського бренду ANZA
Раніше ми розповідали, що шведський будівельний бренд ANZA запустив проєкт підтримки українців, які займаються відновленням житла чи цивільної інфраструктури.
В рамках ініціативи кожен, хто підходить для участі в програмі, може отримати малярські пензлі та інші малярські інструменти від компанії безкоштовно.
Читайте також: Lacoste та Netflix створили спільну лімітовану колекцію одягу
Для цього необхідно зайти на сторінку партнерів/організаторів, заповнити анкету, вказавши свої дані та допомогу, яка потрібна.
А хто має право взяти участь у благодійній програмі, читайте в нашому матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації