“Я бачу, я чую, я відчуваю”: бренд Broq запустив проєкт на підтримку “Госпітальєрів”

Команда українського ювелірного бренду Broq запустила проєкт I see. I hear. I feel “Я бачу, я чую, я відчуваю” на підтримку тактичних медиків.

В рамках ініціативи було виготовлено 150 айтемів з алюмінію, зібраного зі знищеного російського танку. Весь прибуток з продажу прикрас передадуть організації “Госпітальєри” на придбання медичних пікапів.

Засновниця бренду Broq Ані Харабуги розповідає, що мета проєкту - підтримати український опір у безперервній боротьбі за виживання.

В основу дизайну підвіски лягла робота робота одеського художника stanislover. Малюнок його тризуба переробили у форму трійчастого нерва. Прикрасу можна носити і як сережку, і як кулон. Вироблена вона з алюмінію зі знищеного російського танку.

Колись вони були частиною їхньої колонізаційної машини, тепер вони є частиною нашого постійного опору, — зазначає бренд.

Коштує одна прикраса 200 євро.

Назвали ініціативу “Я бачу, я чую, я відчуваю” на честь алгоритму, який використовується в тактичній медицині для перевірки наявності свідомості та дихання.

Допомога шведського бренду ANZA

Раніше ми розповідали, що шведський будівельний бренд ANZA запустив проєкт підтримки українців, які займаються відновленням житла чи цивільної інфраструктури.

В рамках ініціативи кожен, хто підходить для участі в програмі, може отримати малярські пензлі та інші малярські інструменти від компанії безкоштовно.

Читайте також: Lacoste та Netflix створили спільну лімітовану колекцію одягу

Для цього необхідно зайти на сторінку партнерів/організаторів, заповнити анкету, вказавши свої дані та допомогу, яка потрібна.

А хто має право взяти участь у благодійній програмі, читайте в нашому матеріалі.

Donttakefake