Українські інженери назвали п’ять технологій для розвитку ритейлу

Ринок ритейлу надалі зростатиме по 3-5% щороку, наразі він вже сягнув 27,34 трлн доларів на рік. Щоб підтримувати такі темпи зростання, бізнесу доведеться впроваджувати різні новітні технології.

Інженери компанії GlobalLogic впевнені, що найбільш затребуваними для ритейлерів будуть IoT, VR/AR, програми на основі ШІ, роботизація складів та безпілотний транспорт.

Зазначається, що технології впливають на купівельні звички споживачів, приклад цього - популярність торгівлі в соцмережах.

Наші фахівці створили цифрову екосистему для діджитал-терміналів найпопулярнішого ресторану швидкого харчування у світі. Це лише один з прикладів внеску, який роблять українські інженери у світ технологій та ритейлу зокрема, — зауважив директор з інжинірингу GlobalLogic Артем Оганесян.

5 розробок, які виведуть ритейл на новий рівень

IoT (Internet of Things). Це концепція мережі фізичних речей, чиє місцезнаходження і показники можна відслідкувати за допомогою спеціальних датчиків і софту.

Це дає змогу ритейлерам оптимізовувати товари на складах і прогнозувати строки доставки, а також збирати дані про поведінку відвідувачів у торгових залах. Приклад використання IoT - це магазини, у яких товар оплачується повністю безконтактно.

Технологія VR/AR. Спочатку вона стала популярною у відеоіграх, а тепер допомагає ритейлерам у покращенні клієнтського досвіду.

На думку експертів GlobalLogic, віртуальна реальність дає змогу побувати в магазині та оцінити асортимент товарів при цьому не виходячи з дому.

Вже зараз деякі автосалони пропонують клієнтам цифровий тест-драйв представлених авто на різних типах місцевості у VR.

Штучний інтелект. Ця технологія вже давно використовується ритейлерами і допомагає:

  • формувати персоніфіковані пропозиції для споживачів;
  • покращувати ланцюги поставок;
  • запобігати відсутності товарів і їх надлишку;
  • створювати прогнози споживання.

У 2021 році ринок ШІ в ритейлі оцінювався у 4,84 млрд доларів, а вже до 2028 року досягне 31 млрд доларів, за прогнозами експертів.

Автоматизовані склади. Ця новація росте ще швидше і очікується, що до 2025 року їх глобальний ринок виросте вдвічі - до 30 млрд. доларів.

Роботизація складських приміщень значно спрощує та пришвидшує роботу, а також попереджає людський фактор на складах.

Читайте також: Amazon представив сервіс Bedrock на основі штучного інтелекту

Безпілотний транспорт. Ця ланка у ланцюгу роботи ритейлера забезпечить доставку зі складу до кінцевого споживача. На думку експертів, технологія потенційно стане революційною для логістики, оскільки дає клієнту можливість обирати швидкість доставки та найбільш комфортний час для отримання посилки.

Саме поєднання цих п’яти технологій є запорукою розширення аудиторії бренду та надання клієнту багатоканального досвілу.

All Retail