Україна та Італія разом просуватимуть на ринок ЄС бренд “Зроблено в Україні”

Україна та Італія попередньо домовились про створення і просування на ринку Європи національного бренду "Зроблено в Україні". Його мають підтримати представники італійського малого та середнього бізнесу.

Про створення бренду домовились міністерка економіки України Юлія Свириденко з міністром підприємств та виробництва Італійської Республіки Адольфо Урсо.

На переговорах увагу сфокусували на підтримці українських виробників та експортерів. Також представники країн обговорили можливість подальшої співпраці у галузі легкої промисловості завдяки, із широким залученням профільних організацій обох країн.

Адольфо Урсо вважає, що таке співробітництво має всі шанси на успіх, адже певні товари українського виробництва можна ототожнити з національним брендом України. Це має сприяти їх просуванню на ринку ЄС.

Юлія Свириденко, у свою чергу, подякувала за потужну підтримку італійців і запропонувала італійським компаніям залишити ринок рф.

Сьогодні вкрай важливим є посилення санкційного тиску на рф, зокрема, у фінансовому, банківському, оборонному секторах. Очікуємо, що італійські компанії, які продовжують працювати на ринку держави-агресора, приймуть виважені рішення і залишать російський ринок, – підсумувала міністерка економіки.

Українське в світі

На італійській виставці Milan Design Week цього року представлять одразу п’ять українських брендів. Усі вони об’єднаються під спільною концепцією CONTINUUM.

Виставка пройде з 17 до 23 квітня, у ній візьмуть участь:

  • дизайнерський бренд меблів, декору й освітлення FAINA від Вікторії Якуші;
  • концептуальний одяг і аксесуари, виготовлені з матеріалів cruelty-free від бренду DZHUS;
  • шеф-кондитерка, яка поєднує комп’ютерне моделювання та кулінарію Дінара Касько;
  • гобелени, килими, декоративні прикраси для дому від SOLOMIA RCS (Reshetylivka craft studio);
  • парфуми ARBORETUM від Влада Зварича;

Читайте також: Горілчаний бренд Absolut відновлює постачання продукції в рф

Бренди підібрані таким чином, щоб вони не конкурували, а доповнювали одне одного і представляли Україну найкращим чином.

Основним кольором експозиції стане білий, уся концепція спрямована на те, щоб показати, якою оригінальною може бути українська продукція.

Мінекономіки