На виставці Milan Design Week представлять п’ять українських брендів у спільній концепції

На італійській виставці Milan Design Week 2023 представлять п’ять українських брендів, поєднаних спільною концепцією CONTINUUM.

Виставка пройде з 17 до 23 квітня, її учасниками стануть українські бізнеси, які не конкурують між собою, а доповнюють одне одного.

Мета концепції CONTINUUM - представити український бізнес і саму Україну незвично, яскраво та з перформансами.

На Milan Design Week 2023 поїдуть:

  • дизайнерський бренд меблів, декору й освітлення FAINA від Вікторії Якуші;
  • концептуальний одяг і аксесуари, виготовлені з матеріалів cruelty-free від бренду DZHUS;
  • шеф-кондитерка, яка поєднує комп’ютерне моделювання та кулінарію Дінара Касько;
  • гобелени, килими, декоративні прикраси для дому від SOLOMIA RCS (Reshetylivka craft studio);
  • парфуми ARBORETUM від Влада Зварича;

Основним кольором української експозиції стане білий, концепцією CONTINUUM хочуть продемонструвати, що український продукт інтелектуальний, оригінальний та має глибокий зміст.

Також на виставці хочуть показати, що Україна здатна конкурувати в середовищі нішевих галузей. У програмі планується показ багатьох перформансів та майстер-класів. Наприклад, відвідувачі зможуть взяти участь у плетінні гобелена та майстер-класі з кулінарії.

1140h885 | 1
1140h885 1 | 2

Благодійна колекція прикрас

Раніше ми розповідали, що український бренд ювелірних прикрас Kochut створив благодійну ініціативу із громадською організацією "Azov One". Її мета - зібрати кошти на допомогу “азовцям”.

Читайте також: Бренд Woolkrafts запустив благодійну колекцію пледів з українськими пейзажами

Колаборація передбачає, що весь прибуток від місячного продажу колекції срібних тризубів бренду передадуть на потреби бійців бригади НГУ "Азов".

Обирати можна серед 7 видів срібних кулонів-тризубів, вартістю від 59 до 85 доларів. Для реклами бренду знявся захисник Маріуполя Ілля "Гендальф".

БЖ