Фокстрот додав оплату товарів через сервіс Whitepay

Один з найбільших технорітейлерів Фокстрот додав можливість оплачувати товари через платформу Whitepay.

Відтепер покупці можуть розраховуватись через онлайн сервіси цієї платіжної платформи. Whitepay також бере на себе опрацювання платежів і займається клієнтською підтримкою.

Це дасть можливість покупцям не витрачати час на конвертацію активів та транзакції з гаманця на банківську картку.

Наша місія – зробити так, щоб бізнес був адаптований до того, що невдовзі криптовалюта і блокчейн стануть буденними речами… Нам за честь залучати до партнерства український бізнес і ми віримо, що такі приклади наближають омріяний криптоспільнотою массадапшн, – каже СЕО Whitepay Гліб Удовиченко.

В результаті колаборації покупці Фокстроту зможуть придбати будь-який товар у офлайн магазинах чи на сайті за допомогою Whitepay.

Фокстрот завжди рухається шляхом впровадження інновацій у ритейлі та зручних платіжних рішень. Ми відстежуємо та уважно оцінюємо тренди, відбираємо для реалізації проєкти, які мають великі перспективи на нашому ринку. Початок співпраці з українською компанією Whitepay – тому підтвердження. Разом підключаємо прогресивний, зручний і головне – надійний інструмент оплати для наших клієнтів, – каже CEO рітейлера Олексій Зозуля.

Whitepay контролює безпеку процесу оплати і дозволяє покупцям уникнути зайвих комісій за додаткові транзакції.

Що таке Whitepay?

Це SaaS компанія, яка пропонує криптовалютні рішення для бізнесу та благодійних організацій. Наразі Whitepay пропонує 130 видів активів і цей список розширюється.

Найпопулярніші пропозиції такі:

  • криптовалютний й фіатний софт для еквайрингу;
  • сторінки для прийому платежів/пожертвувань у крипті та фіаті;
  • термінали для обміну криптовалюти на торгових точках;
  • термінали для прийому платежів/ плати товару у крипті та фіаті для наземного еквайрингу.

Крім цього компанія створила благодійний фонд Whitepay та займається спільними волонтерськими проєктами з Міністерствами України та президентським фондом U24. 

Читайте також: Рік війни для рітейлу: СЕО Алло, Kasta, КОЛО та “Антошка” розповіли про досвід та оберти