Фокстрот додав оплату товарів через сервіс Whitepay
Один з найбільших технорітейлерів Фокстрот додав можливість оплачувати товари через платформу Whitepay.
Відтепер покупці можуть розраховуватись через онлайн сервіси цієї платіжної платформи. Whitepay також бере на себе опрацювання платежів і займається клієнтською підтримкою.
Це дасть можливість покупцям не витрачати час на конвертацію активів та транзакції з гаманця на банківську картку.
Наша місія – зробити так, щоб бізнес був адаптований до того, що невдовзі криптовалюта і блокчейн стануть буденними речами… Нам за честь залучати до партнерства український бізнес і ми віримо, що такі приклади наближають омріяний криптоспільнотою массадапшн, – каже СЕО Whitepay Гліб Удовиченко.
В результаті колаборації покупці Фокстроту зможуть придбати будь-який товар у офлайн магазинах чи на сайті за допомогою Whitepay.
Фокстрот завжди рухається шляхом впровадження інновацій у ритейлі та зручних платіжних рішень. Ми відстежуємо та уважно оцінюємо тренди, відбираємо для реалізації проєкти, які мають великі перспективи на нашому ринку. Початок співпраці з українською компанією Whitepay – тому підтвердження. Разом підключаємо прогресивний, зручний і головне – надійний інструмент оплати для наших клієнтів, – каже CEO рітейлера Олексій Зозуля.
Whitepay контролює безпеку процесу оплати і дозволяє покупцям уникнути зайвих комісій за додаткові транзакції.
Що таке Whitepay?
Це SaaS компанія, яка пропонує криптовалютні рішення для бізнесу та благодійних організацій. Наразі Whitepay пропонує 130 видів активів і цей список розширюється.
Найпопулярніші пропозиції такі:
- криптовалютний й фіатний софт для еквайрингу;
- сторінки для прийому платежів/пожертвувань у крипті та фіаті;
- термінали для обміну криптовалюти на торгових точках;
- термінали для прийому платежів/ плати товару у крипті та фіаті для наземного еквайрингу.
Крім цього компанія створила благодійний фонд Whitepay та займається спільними волонтерськими проєктами з Міністерствами України та президентським фондом U24.
Читайте також: Рік війни для рітейлу: СЕО Алло, Kasta, КОЛО та “Антошка” розповіли про досвід та оберти