MasterZoo провів масштабне оновлення бренду

Український рітейлер товарів для тварин MasterZoo провів масштабне оновлення бренду. Над новими айдентикою, стратегією та рекламною кампанію про пухнастих особистостей працювало креативне агентство Taktika.

Компанія зазначає, що окрім новаторства в зоо-догляді команда хотіла сказати нове слово і в комунікації та дизайні. Для цього, спільно з агентством Taktika MasterZoo зробив рестайлінг айдентики, представив нову стратегію бренду та велику рекламну кампанію.

Для цього агентство провело глибинні інтерв’ю з людьми, які є власниками домашніх улюбленців. В тому, що українці розповіли про своїх тварин, Taktika знайшла одну спільну рису, які і лягла в основу майбутньої бренд-стратегії.

image 2023 04 04 15 03 43 | 1

Що з’ясувала агенція?

Виявилось, що більшість людей персоніфікують своїх улюбленців. Тобто пояснюють їхню поведінку людськими емоціями та причинно-наслідковими зв’язками.

Для господаря, його собака, кіт чи папуга - це повноцінна особистість з особливим характером, що відрізняється від характерів всіх інших тварин у світі.

MasterZoo та Taktika знайшли це цікавим і захотіли підтримати людей у їхньому сприйнятті. Рітейлер впевнений, що улюбленці будуть щасливішими, якщо господарі сприйматимуть їх як особистостей.

Нова бренд-стратегія компанії звучить так:

MasterZoo вірить, що кожен домашній улюбленець — це особистість із власним характером, вподобаннями та особливостями.

Відтак, бренд буде говорити про домашніх улюбленців не просто як про тварин чи об’єкт догляду, а як про особистостей, дійсних членів родин, розумних індивідуальностей.

 

Нова рекламна кампанія та дизайн

Її було створено для того, щоб познайомити людей із новим позиціонуванням. В кампанії зробили теж саме, що і під час глибинних інтерв’ю, а саме - дали людям розказати про своїх пухнастих особистостей.

Окрім оновлення комунікації, було оновлено і дизайн. Рестайлинг логотипу провели таким чином, щоб бренд не втратив своєї впізнаваності та міг не змінювати вивіски терміново у сотнях своїх магазинів.

У логотипі порівняли товщини та зробили однаковий кегль в текстовій частині, переробивши її. Завдяки цьому знак буде краще працювати у невеликих розмірах та буде більш читабельним на макетах.

image 2023 04 04 15 03 50 | 2

Багато в чому нова айдентика будується саме на фірмовій типографіці. Також для MasterZoo розробили фірмовий стиль ілюстрацій. Вони ніби намальовані чорним маркером і виглядають наївно, створюється враження, що їх малювала звичайна людина від руки, а не ілюстратор.

Всі зображення є різними за характером, але створені в одній стилістиці, що дає змогу дизайнерам та ілюстраторам бренду легко та швидко створювати багато нових малюнків.

Завдяки лінійності такі ілюстрації буде просто та зручно розміщувати на макетах.

Для нас улюбленець це не про живий об’єкт, за якого його власники взяли відповідальність. Для нас улюбленець — це особистість. Кожен зі своїми звичками, капризами, хобі та уподобаннями. Для нас оновлена бренд-стратегія стала наче ін’єкція молодості. А найкращою оцінкою є мільйонні перегляди та десятки тисяч коментарів, у яких наші підписники та клієнти діляться історіями своих пухнастих, хвостатих, вусатих або лускатих особистостей, — сказав маркетинг-директор MasterZoo Олексій Кокшаров.

Джерело: Асоціація рітейлерів України

Читайте також: Akvarel відновлює роботу двох магазинів в Одесі та Миколаєві