Як виглядає гастромаркет Forta у новому ТЦ BAOBAB (фотоогляд)

У передмісті Луцька, у селі Рованці, відкрився новий торговий центр “BAOBAB”, якірним продуктовим орендарем якого став гастромаркет Forta.

Особливість магазину в тому, що він є новим преміальним форматом від харківської мережі супермаркетів "Чудо Маркет".

Співзасновник компанії з управління комерційною нерухомістю Retаil.Pro Артем Ретін зазначає, більшість магазинів у комплексі – локальні оператори, але при цьому оформлені досить цікаво.

“Продуктовий якір” став найцікавішим елементом ТЦ, оскільки він є ексклюзивним.

Для більшості відвідувачів гастромаркет Forta – це якась нова мережа, з великою ймовірністю, новий формат когось із місцевих гравців. Для тих, хто вдався у питання глибше, вже давно не секрет, що це суббренд одного з лідерів харківського ритейлу – мережі супермаркетів “Чудо Маркет. Причому цей формат явно претендує на певну преміальність, на відміну від вже існуючої мережі, - зазначає Артем Ретін.

1140h885 picture 2 | 1
1140h885 picture 3 | 2

Forta виглядає дуже по європейськи. У дизайні домінують темні кольори, в декорі багато дерева, а великі літери навігації мають холодне підсвічування.

Хоча дизайн досить консервативний, в інтер’єрі досить часто використовується помаранчевий колір, який є основним корпоративним кольором самого “Чудо Маркету”.

337987626 191438030301115 863052743670431855 n | 3

Асортимент

За словами Ретіна, асортимент Forta досить широкий, але при цьому супермаркет не здається дуже великим.

Здивував чималий асортимент готових страв, на території магазину знайшлося місце навіть для невеликого кафе із зоною посадки. Зрозуміло, що зараз магазин перебуває на особливому контролі у керівництва - в момент відкриття асортимент, наявність товару на полиці, підсорт та викладка, практично, еталонна, - каже експерт.

338897785 120896090887603 1863200902351068888 n | 4

Головне, на думку співзасновника Retаil.Pro, щоб після від'їзду команди відкриття та зменшення контролю зі сторони центрального офісу, магазин продовжував забезпечувати такий самий високий рівень.

Головним питанням для Ретіна залишилось те, чому пілотний проєкт харківської мережі запустили саме в Луцьку. Адже досить складно забезпечити повноцінну логістику та керувати процесами в магазинах, що знаходяться на протилежних кінцях країни.

Джерело: Retаil.Pro

Читайте також: Цитрус у Львові: в чому унікальність трьох магазинів мережі