Nike створив власне радіошоу до річниці випуску кросівок Air Max

Nike створив власне радіошоу на честь Nike Air Max Day. Щоб відзначити цей день, бренд віддав шану музичним сценам, які допомогли йому стати легендарним. Радіопередача була створена спільно з рітейлером одягу JD Sports та агентством-партнером AKQA і отримала назву ON.AIR.MAX.

Шоу транслювалося в прямому ефірі з майданчика JD Sports на Таймс-сквер 26 березня.

Відзначати Nike Air Max Day почали у 2014 році, через багато років після того, як кросівки стали головним атрибутом грайм- та хіп-хоп сцени. Ця дата присвячена випуску найпопулярнішої моделі кросівок бренду.

Ранні часи цих субкультур минули, але історичний зв’язок між андеграундною музикою та Air Max залишається беззаперечним.

Радіошоу бренду занурило глядачів у атмосферу класичного піратського радіо, висуваючи на перший план сучасних виконавців. Слухачі телефонували в ефірі, щоб виграти ексклюзивні призові набори Air Max Day.

Серед призів були культові вініли та класичні модели Air Max. Також компанія запросила спеціального гостя - зірку серіалу Bel-Air Джабарі Бенкс.

Це так надихає бачити, як нове покоління збирається разом, щоб відзначити те, чим насправді є Air Max: пристрасть і бунтарська творчість — дві риси, які андеграундні артисти втілюють найкраще, — каже виконавчий креативний директор AKQA Лучіана Кані.

3D-білборди Air Max

У Китаї, у місті Ханчжоу, на честь Air Max Day 2023 Nike запустив двоекранний 3D-білборд, який вразив місцевих жителів. 

Анімація поза будівлею включає різноманітні блискавки, металеві конструкції і навіть скорпіона. Звісно, в центрі білборду — легендарні кросівки.

Також кожного року, на честь річниці випуску Air Max, Nike відкриває сховище і розпаковує класичні моделі, а також нові дизайни. 

Джерело: ADWEEK

Читайте також: Український бренд DevoHemp переміг на міжнародній виставці у Берліні