Привертає увагу до водної кризи: у Нідерландах запрацював незвичний онлайн-супермаркет

У Нідерландах створили онлайн-супермаркет зі зневодненими продуктами. Цифровий об’єкт є ініціативою, яка має привернути увагу до проблеми нестачі питної води. Магазин отримав назву "The Drop Store".

Зазначається, що посухи, повінь та нестача чистої питної води здаються багатьом дуже віддаленими проблемами. Але вони є надзвичайно актуальними для цілої половини планети - 3,6 мільярдів людей, для них це щоденна реальність.

Якщо не почати вирішувати цю проблему зараз, спричинена нею криза може вплинути на людство значно раніше, ніж планувалося. Саме для того, щоб звернути увагу суспільства на це і було створено особливий супермаркет.

Ініціатива належить Міністерству закордонних справ Королівства Нідерландів та агентству Publicis Groupe. "The Drop Store" показує, як водна криза вплине на повсякденне життя кожного.

"The Drop Store" – це супермаркет з особливістю. На всі доступні продукти впливають основні проблеми з водними ресурсами – вони тривожно впливатимуть на фізичні продукти та їхні ціни. Ми пояснюємо науку та вплив водної кризи, яка стоїть за кожним продуктом, на відміну від впливу води на повсякденне життя неймовірно відчутним для людей, – сказав директор інклюзивного відділу зеленого росту Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів Рене Ван Гел.

Люди не усвідомлюють довгострокових наслідків впливу кризи на їхнє повсякденне життя та споживання.

Якщо з цим нічого не зробити, доступ до основних продуктів, ціни та навіть складу може змінитися. У супермаркеті показано, як саме можуть виглядати звичні товари і якою може бути їхня ціна.

1280h720 2 | 1

The Dump Store

У Румунії почав роботу перший магазин, у якому люди не захочуть нічого купувати. Його запустила неурядова організація Samusocial, яка займається допомогою бездомним, разом із креативним агентством Tribal Romania.

Магазин має соціальний характер і акцентує увагу на факті, який всі знають, але ігнорують. Бездомні люди шукають необхідні речі у сміттєвих баках, а паралельно відбувається зростання споживання і, відповідно, зростання кількості відходів.

Саме Румунія посідає перше місце в ЄС за кількістю викинутих на сміттєзвалище продуктів. Щорічно туди потрапляє 2,5 мільйони тонн продуктів харчування.

The Dump Store став відповіддю на це, його мета - спонукати людей купувати більш відповідально, тільки те, що їм потрібно. Це допоможе заощаджувати гроші, які можна буде пожертвувати тим, хто цього дійсно потребує.

Як виглядає незвичний магазин, дивіться в нашому матеріалі.

Джерело: The Drop Store

Читайте також: Український бренд DevoHemp переміг на міжнародній виставці у Берліні