Компанія-власник “Сільпо” отримала понад 230 млн грн збитків у 2022 році

АТ "Фоззі Груп", яке є частиною торгово-промислової групи Fozzy Group та власником мережі “Сільпо”, отримало 239,4 млн грн чистого збитку за підсумками 2022 року. 

Натомість у 2021 році компанія отримала прибуток у розмірі 124,3 млн грн. У компанії зазначають, що чисті збитки на акцію склали 7,48 грн.

За попередньою фінансовою звітністю підприємства, сумарна дебіторська заборгованість на кінець 2022 року скоротилася на 38,6% і становить 983,4 млн грн.

Поточні зобов’язання компанії зменшилися на 21,4% – до 1,24 млрд грн. Станом на кінець 2022 року довгострокові зобов’язання взагалі були відсутні.

Минулого року непокритий збиток склав 106,6 млн грн.

Активи "Фоззі Груп"

Загалом, активи компанії скоротились за результатами 2022 року на 15,7% і у підсумку становили 3,09 млрд грн.

Попередньо акціонери мають намір дозволити АТ здійснювати дії, пов'язані з купівлею-продажем, викупом та розміщенням цінних паперів на суму до 3,09 млрд. грн.

У 2021 році справи бізнесу йшли краще, чистий прибуток за той рік збільшився у 11 разів порівняно з 2020-м, до 124,3 млн грн.

Вихід “Сільпо” на польський ринок

Раніше стало відомо, що Fozzy Group хоче розвинути мережу супермаркетів "Сільпо" в Польщі. Наразі компанія займається пошуком локації в цій країні, де могла б відкрити свої перші магазини.

Окрім цього український рітейлер розглядає Словаччину, Чехію, Румунію та Болгарію, але саме Польща є пріоритетним напрямком для експансії.

Кінцеве рішення щодо відкриття супермаркетів залежить від того, де компанія знайде вигідні локації для інвестицій, оскільки у Польщі спостерігається дефіцит якісних торгових площ, які б задовольнили керівництво українського рітейлера.

Детальніше про те, чи є у “Сільпо” шанси і з якими труднощами може зіштовхнутись компанія, читайте в матеріалі.

Джерело: "Бізнес-Цензор"

Читайте також: Інсталяція “Сільпо” в Антарктиді: який шлях пройшов арт-об’єкт і яка його мета