Novus запровадив голосове рішення від C4R для автоматизації процесів

Компанія C4R (Consulting for Retail) запровадила голосове рішення для автоматизації процесів у розподільчих центрах мережі продуктових супермаркетів Novus.

Ця технологія допомагає більш ефективно керувати операціями в РЦ, зробити процеси більш точними та простими.

Голосове рішення автоматизує різноманітні завдання, зокрема підбір замовлень, управління запасами та інші види операцій. 

У мережі очікують, що запровадження цього цифрового інструменту допоможе значно підвищити продуктивність роботи розподільчого центру, скоротить час і зменшить зусилля, необхідні для виконання завдання. Також голосове рішення підвищить точність процесу і даних.

Це, в свою чергу, зменшить навантаження на працівників складу Novus та покращить якість обслуговування клієнтів завдяки швидшому та точнішому виконанню замовлень. 

Зазначається, що компанія C4R запровадила нововведення у дуже стислий термін і забезпечила повну його інтеграцію з системами, що вже працюють у рітейлера.

Цифрові нововведення АЛЛО

Раніше ми розповідали, що український маркетплейс АЛЛО запроваджує безпечну оплату карткою.

Сервіс дозволить покупцям безпечно сплачувати карткою за товари партнерів маркетплейсу АЛЛО, які продають власні товари у понад чотирьох тисячах категорій.

Нововведення отримало назву "Оплата карткою". Особливість сервіса в тому, що він утримує кошти покупця до отримання замовлення (протягом 14 днів) і лише після цього зараховує їх продавцю.

Детальніше про те, як працює сервіс і як ним скористатися, читайте в нашому матеріалі.

Джерело: Асоціація рітейлерів України

Читайте також: Rozetka, Silpo, Allo та інші: рітейл став лідером рейтингу рекламодавців в інтернеті