Rozetka, Silpo, Allo та інші: рітейл став лідером рейтингу рекламодавців в інтернеті
Рітейл та e-commerce найбільше інвестують в інтернет-рекламу, а показники охоплень навіть повернулися до довоєнних.
Про це свідчить аналіз активності топових рекламодавців у digital за лютий 2023 року від агенції Mix Digital, за допомогою інструмента Gemius AdReal.
На першому місці, за лютий 2023 року, з великим розривом і вже традиційно залишається категорія "рітейл". Показники є майже такими ж, як і у 2022 році та помітно вищими, ніж у січні 2023 року.
Зазначається, що рітейлери показали свої рекламні оголошення 1,45 млрд разів, тоді як фармацевтичні бренди за той же період отримали 188 млн рекламних контактів.
В топ-рекламодавців зі сфери рітейлу та e-commerce в digital за кількістю рекламних контактів минулого місяця увійшли: Rozetka, Automarket, Silpo, Allo, Sinsay, Eobuv, MOYO, Answear, JYSK, Maudau, Notino, MakeUp, Comfy, Intertop, Dnipro-M, Reserved.
Аудиторія та майданчики
Якщо порівнювати компанії за обсягом аудиторії, то можна помітити, що показники лютого 2023 року наближаються до показників цього ж місяця минулого року.
У топі, за цим показником, залишаються рітейл та фармацефтика, а серед нових категорій - продукти для тварин, прикраси та годинники, автосервіси та запчастини.
У лютому обсяги аудиторії помітно знизились, зазначають в агенції, про це свідчить збільшення частоти показів реклами на одного користувача.
Загалом, як і у попередніх роках, відмічається тренд на незначне зниження активності у більшості категорій та брендів у перші місяці календарного року, - зазначають дослідники.
Серед майданчиків, лідером за кількістю показів реклами залишається YouTube. Сервіс лідирує із значним відривом, а от першим за кількістю розміщеної банерної реклами є olx.ua. У топ-5 також залишаються Facebook, ukr.net та ria.com.
Джерело: Mix Digital
Читайте також: Євгенія Близнюк, Gradus Research: як рік війни змінив купівельну поведінку і звички українців