На фасаді нового Епіцентру у Полтаві з’явилися величезні LED-екрани
На початку жовтня в рамках реконцепції ТЦ фасад Епіцентру обладнали світлодіодними екранами.
Реконструкцію торговельного центру розпочали влітку. Гіпермаркет збільшився до 43 500 кв. м (у півтора рази). Це дозволило збільшити асортимент товарів у 180 000 артикулів та представити нові інноваційні концепти торгівлі у форматі shop in shop. Також вдвічі збільшилася кількість місць для паркування.
Оновлений Епіцентр представлений у темно-графітовій кольоровій гамі. Панорама торгового залу відкривається відвідувачам ще з вулиці. Оновлено освітлення та торгове обладнання, покращено навігацію та викладення товару.
Найцікавіше – тепер у ТЦ можна робити покупки, не виходячи з автомобіля, завдяки найбільшому в мережі Drive In Market. Площа арени складає 5 700 кв. м. Після реновації торгового центру було покращено навігацію та обладнано спеціальні «острівці» для завантаження товару, які дозволяють уникнути пробок.
А восени на фасаді з’явилися величезні LED-екрани, які остаточно завершили екстер’єр.
«Компанія Епіцентр прагне розвивати торговельну мережу не лише кількісно, а й якісно. Тому ми продовжуємо реформувати діючі об’єкти, перетворюючи їх на сучасні та комфортніші торгові центри. За допомогою інвестицій в оновлення ми покращуємо рівень сервісу для наших клієнтів та зміцнюємо свої позиції на ринку українського рітейлу», – коментує директор з роздрібної торгівлі ТОВ «Епіцентр К» Володимир Гончаров.