У рівненському ТРЦ “Злата Плаза” відкрилось 4 нових магазини та кав’ярня без бариста
У рівненському ТРЦ “Злата Плаза”, попри усі виклики, продовжує утримуватися нульова вакантність. Управляюча команда здійснює ефективні ротації, які відповідають актуальним запитам споживачів.
Про це УРТЦ розповіли в прес-службі торгового центру. Пул орендарів ТРЦ підсилили 2 українських бренди – STIMMA та Solmar, а також магазин місцевої мережі “Чарівний Тремпель”.
STIMMA - український бренд з власним виробництвом. Компанія відшиває та постачає оновлення щотижня, формуючи капсульний підхід до гардеробу, розповідають у “Злата Плаза”.
Solmar – це провідний український виробник трикотажу, відкриття магазину в цьому торговому центрі стало 11-м для бренду. Ще один новий магазин у категорії жіночого одягу - точка мережі “Чарівний Тремпель”, що реалізує стильне жіноче вбрання та аксесуари в середній ціновій категорії.
У категорії рітейлерів ювелірних виробів теж з’явився новий орендар - надійний виробник та трендсеттер на ринку ювелірних прикрас “Золота Країна”.
Новим форматом стало відкриття кав‘ярні самообслуговування Finca Coffee - без барист з оплатою через термінал. Релокувавшись з Києва на Рівненщину, компанія нарощує потужності та розширює мережу реалізації продукції. Команда ТРЦ “Злата Плаза”і надалі працює над вдосконаленням tenant mix, враховуючи актуальні тенденції розвитку рітейлу - підтримку українського бізнесу, споживчі тренди, омніканальність, - йдеться у прес-релізі.
Довідка:
"Злата Плаза" - ТРЦ у місті Рівне, загальною площею 17 600 кв.м, орендна площа становить 12 800 кв.м. Щодня торговий центр відвідує близько 17 тис. людей.
Серед основних торгових операторів ТРЦ - McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, Chicco, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.
Читайте також: Індекс самопочуття рітейлу (RWBI) у лютому показав незначне зниження