Inditex стосовно повернення в рф

Група компаній Inditex, яка володіє брендами Zara, Bershka, Massimo Dutti та іншими, заявила, що готова повернутися до росії, якщо “ситуація зміниться”.

Наразі корпорація продає свій бізнес в рф партнерам, які відкриють магазини Inditex під іншими назвами. Крім цього, іспанська компанія оприлюднила інвестиційний план на 1,6 млрд євро, частково спрямований на завоювання надконкурентного ринку США.

Виконавчий директор найбільшого у світі рітейлера Оскар Гарсія розповів журналістам, що хоча він позбавляється 502 магазинів в рф, він зберіг можливість повернутись у партнерстві з близькосхідним покупцем.

Також він наголосив, що процес продажу бізнесу групі Daher з Об’єднаних Арабських Еміратів все ще триває.

Якби ми прийняли рішення відновити свою діяльність у росії, тому що ситуація змінилася – і, звичайно, я не думаю, що це відбудеться у найближчій перспективі, – ми могли б відновити свою діяльність саме з тими магазинами, які ми передаємо Daher Group, – сказав він.

Як це працюватиме?

За таких обставин, Inditex буде виконувати свої операції у власних форматах з Daher у ролі франчайзі.

Inditex не розкрила суму угоди з Daher, але відомо, що вона передбачає продаж будь-якої продукції Inditex у магазинах Daher, якщо тільки іспанська група офіційно не повернеться до країни.

Плани Inditex

Після пандемії коронавірусу США стали другим за обсягом продажу ринком Inditex, посунувши з цього місця рф.

Але, за словами Гарсія, його присутність залишається відносно невеликою. Компанія має всього 100 магазинів у Сполучених Штатах, тож рітейлер має амбітні плани розширення присутності.

США – це ринок, на якому на кожні 100 доларів проданого одягу ми отримуємо менше 50 центів. Таким чином ми бачимо дуже хороші можливості для зростання, — додав він.

Директор Inditex з ринків капіталу Маркос Лопес заявив, що у найближчі три роки компанія почне реалізацію 30 проектів у США.

Планується відкриття 10 нових магазинів у Нью-Йорку, Бостоні, Шарлотті, Лос-Анджелесі, Лас-Вегасі, Далласі, Сан-Антоніо та Батон-Руж, а також оновлення та розширення 20 магазинів.

Крім цього, іспанська корпорація планує збільшувати середню площу своїх торгових точок і інвестувати у поліпшення своєї системи розподілу.

Джерело: Financial Time

Читайте також: Bershka, Zara та Pull&Bear: частина брендів Inditex повертається в рф під іншими назвами