Цікаве за тиждень (12 березня). Реклама від Louis Vuitton, Inditex в рф та інше

Українська рада торгових центрів зібрала найцікавіші новини про торговельну нерухомість за тиждень, з 6 по 12 березня.

ТРЦ Nikolsky вперше використав у роботі штучний інтелект

Харківський торговий центр першим в Україні використав у своїй роботі штучний інтелект.

Декілька нейромереж створюють деякі рекламні макети та текстові описи і вони вже доступні відвідувачам.

Штучний інтелект допомагає генерувати візуальну складову рекламних макетів, а ChatGPT використовується для створення текстової складової.

Це дуже полегшує роботу редакторам та дизайнерам, але на саму лише нейромережу покладатися зарано.

Звісно, для того, щоб отримати задовільний результат необхідно якомога детальніше поставити завдання перед нейромережею. Ми використовуємо декілька сервісів. Після цього вже завдання дизайнерів скомпанувати отримані результати, це якщо говорити про зображення. Що стосується текстів, то після отриманих результатів звісно копірайтер повинен все перевірити та підправити. Будемо й надалі використовувати штучний інтелект, оскільки його можливості вкрай цікаві. Зараз ми активно працюємо над проєктом відновленням ТРЦ FABRIKA в Херсоні та можемо сказати, що ШІ надає досить непогані ідеї, – каже маркетинг директор компанії Budhouse Group Дмитро Бушмакін.

Як виглядають роботи штучного інтелекту в ТРЦ Nikolsky, можна побачити і нашому матеріалі.

Нова СЕО “Ашан” Марта Труш дала перше інтерв’ю на посаді

У розмові з Forbes жінка розповіла дуже багато нюансів про роботу українського підрозділу компанії та комунікацію з французьким офісом.

Наприклад, за словами Труш, перед війною компанія вирішила зробити запас продуктів тривалого зберігання та товарів першої необіхдності на три місяці. Навіть з урахуванням того, що планування робили з розрахунку на підвищений попит, усе розкупили за три дні.

Детальніше про роботу під час війни та ставлення до позиції материнської компанії щодо роботи в рф, читайте в нашому матеріалі.

Скандал з новою рекламою Louis Vuitton

Французький модний дім Louis Vuitton розкритикували за рекламу нової колекції жіночого одягу. У промо ролику бренд використав для рекламної кампанії білий, синій та червоний кольори, доповнивши їх літерою V. Ці кольори поєднуються у російському прапорі, а літера V є одним із символів війни проти України.

Рекламну компанію вже встиг розкритикувати керівник Офісу президента Михайло Подоляк.

Магазини корпорації Inditex планують повернутись в рф

Частина магазинів іспанської корпорації Inditex планує повернутися в росію вже в 2023 році. До списку цих рітейлерів входять Bershka, Zara та Pull&Bear, але тепер ці бренди матимуть інші назви.

Різні російські ЗМІ повідомляють, що магазини можуть повернутися вже у квітні, але під навмисно зміненими назвами.

Bershka повернеться до країни-агресорки під назвою Ecru, Pull&Bear буде називатися DUB, а Zara переіменують на Maag.

Зазначається, що бренди вже набирають персонал в оновлені магазини.

“Епіцентр” приватизував велике державне підприємство

Фонд державного майна 7 березня провів черговий аукціон. На цей раз на приватизацію виставили цілісний майновий комплекс ДП “Укроборонресурси”, переможцем конкурсу стало ТОВ “Епіцентр К”.

На сайті Prozorro.Продажі зазначають, що компанія запропонувала за нього майже 211 млн грн за початкової вартості 17,6 млн грн.

У ФДМ розповіли, що вказане підприємство “Укроборонресурси” займається комплексним переробленням та утилізацією майна концерну “Укроборонпром”.

Основний вид діяльності цього об’єкту – гуртова торгівля брухтом. Підприємство було збитковим цілих три роки поспіль і накопичило понад 3 млн грн боргів.

Читайте також: “АТБ” розширює програму доставки товарів через поштові відділення