Український бренд Mememe створив колекцію білизни за допомогою нейромережі

Український бренд жіночої спідньої білизни Mememe створив нову принтовану колекцію з використанням штучного інтелекту.

Нейромережі використовували для інспірації та створення дизайну, вони згенерували загальну ідею колекції та візуал.

У команді бренду розповіли, що вже давно використовували в роботі можливості ChatGPT, але тепер до них додалась і нейромережа Midjourney.

Наша команда вже давно залучає можливості ChatGPT у роботі. Така практика вже не є новою для американського ринку, де активно представлена продукція бренда. Та в розробці весняної колекції Mememe було ухвалене рішення піти далі — використовуючи ідеї, сформовані ChatGPT, було створено дизайн білизни нейромережею Midjorney, — розповідає власник Mememe Владислав Гуристримба.

Штучний інтелект в роботі ТРЦ

Раніше ми розповідали, що ТРЦ Nikolsky першим в Україні використав у своїй роботі штучний інтелект. Нейромережі пишуть текстові описи та створюють рекламні макети для рекламних потреб торгового центру.

Маркетинг директор компанії Budhouse Group Дмитро Бушмакін розповів УРТЦ, що ідея використовувати ШІ з’явилась ще до повномасштабної війни, але її реалізацію довелося дещо відкласти.

Команда не могла визначитись із кінцевим варіантом рекламного макету, спробувала застосувати нейромережу і результат всім сподобався.

Але покладатися лише на штучний інтелект поки зарано, він може значно полегшити роботу дизайнера, але інші фахівці все одно потрібні.

Звісно, для того, щоб отримати задовільний результат необхідно якомога детальніше поставити завдання перед нейромережею. Ми використовуємо декілька сервісів. Після цього вже завдання дизайнерів скомпанувати отримані результати, це якщо говорити про зображення. Що стосується текстів, то після отриманих результатів звісно копірайтер повинен все перевірити та підправити, – розповів Бушмакін.

За словами маркетинг директора, компанія планує використовувати різні типи нейромереж в роботі всіх своїх об’єктів і вже почала це робити.

Приклади застосування штучного інтелекту в створенні реклами ТРЦ Nikolsky дивіться в нашому матеріалі.

Джерело: DEV.ua

Читайте також: У США ТРЦ переобладнають під гігантський торгово-житловий простір на 65 поверхів