Лімітована колекція: INTERTOP та «Мавка. Лісова пісня» створили колаборацію
Український рітейлер INTERTOP випустив нову колекцію одягу у колаборації з вітчизняним анімаційним фільмом “Мавка. Лісова пісня”.
Лінійка є лімітованою, в неї входить дитячий та дорослий одяг, аксесуари. Вона складається переважно з футболок, світшотів та шоперів з унікальним дизайном за мотивами мультфільму.
На одягу зображено ключових персонажів – Мавку, Жабокиця, Чорну лелеку, Шустя, Гука та інших, а також руни і автентичні українські орнаменти.
Маркетинг-директорка INTERTOP Ukraine Марія Самплавська зазначає, що колекція INTERTOP x MAVKA створена для поширення української культури та мистецтва у світі і залучення нових шанувальників.
Партнерство з Мавкою було дуже важливим для INTERTOP, як для провідного українського fashion-ритейлера, адже цей проєкт підкреслює зв’язок компанії з національною культурою, нашу підтримку таких значущих дитячих проєктів та української мультиплікації, – каже Самплавська.
Директорка Nerd agency, ліцензійної агенції FILM.UA Group Тетяна Рубан розповіла, що компанія дуже рада тому, що Всесвіт Мавки виходить за межі екранів.
Ми вдячні команді INTERTOP за надзвичайну оперативність та залученість у проєкт. Щасливі працювати разом і впевнені в успіху колекції — каже вона.
”Мавка. Лісова пісня” – український анімаційний мультфільм за мотивами драми-феєрії Лесі Українки. Картина покликана просувати та популяризувати справжню українську культурну спадщину на весь світ, а також привертати увагу до екологічних проблем.
Мультфільм був найочікуванішим за останні декілька років і за кількістю куплених квитків вже перегнав “Аватар-2. Шлях води”.
Джерело: MMR
Читайте також: Помідорка, кефірка і баклажанка: VARUS вводить фемінітиви у назви продуктів